تشک بادی روی آب طرح آناناس جدید Intex 58790

Intex 58790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح آناناس جدید Intex 58790 تولید شده توسط برند معتبر اینتکس می باشد که تا کنون توانسته زیباترین و با کیفیت ترین تشک های بادی را طراحی و تولید نماید. این تشک روی آب در این مدل یک تشک با کیفیت و زیبا با طراحی بدنه بی نظیر بوده که از رنگ بندی شاد و دلنشینی برخوردار می باشد که با قرار گیری بر روی سطح آب زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد. محصول فوق دارای طراحی بدنه به شکل بیضی بوده که از سطح مواج برخوردار است و دارای سطح نرم و راحت می باشد که دارای ابعاد مناسب بوده و برای استفاده یک نفر فضای کافی را دارد. این محصول بادی به گونه ای طراحی شده که شبیه یک میوه آناناس می باشد که دارای رنگ بدنه سبز و قهوه ای بوده که با قرار گیری بر روی آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه ها توجه همگان را به خود جلب می نماید.

 تشک بادی روی آب طرح آناناس جدید با ابعاد مناسب دارای تحمل وزن 100 کیلوگرمی می باشد که برای استفاده یک نفر وزن ایده آلی محسوب می گردد. تشک بادی روی آب فوق دارای محفظه باد مطمئن بوده که توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می گردد و با داشتن وزن بدنه سبک به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. تشک بادی روی آب طرح آناناس جدید Intex 58790 در این مدل یک گزینه مناسب تفریحی برای کودکان و بزرگسالان بوده که برای خرید این محصول با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

 نوعتفریحی
 طول 216 سانتي متر
 عرض 104 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...