تشک بادی روی آب طرحدار یک نفره Intex 59720

Intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان

تشک بادی روی آب طرحدار یک نفره Intex 59720 برای استفاده تمامی سلیقه ها ساخته شده است و از طراحی زیبا و فانتزی برخوردار می باشد. این محصول را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بر روی بدنه محصول برآمدگی های زیادی وجود دارد که به آن ساختار مواج می گویند. علاوه بر این بخش بخشی دیگر در سمتی از محصول ایجاد شده است که برآمدگی بیش تری دارد و یک تکه است. از این رو به آن بالش بادی سرخود می گویند. طرح های موجود در بدنه محصول رنگبندی شادی دارند و دارای قابلیت ثابت بودن می باشند. این طرح ها در گذر زمان و در ارتباط مستقیم و دائمی با آب دچار تغییر حالت نمی شود و می تواند در طی مدت زمان طولانی زیبایی خود را حفظ کند. 

خرید تشک بادی روی آب طرح برگ

علاوه بر این موارد از آن جایی که بدنه از جنس وینیل تشکیل شده است کاملا ضد حساسیت می باشد و می تواند برای تمامی افراد مورد استفاده قرار گیرد. تحمل وزن بدنه 90 کیلوگرم است بنابراین افراد سنگین وزن که از 90 کیلوگرم وزن برخوردار می باشند نیز قادر به استفاده از تشک بادی روی آب طرحدار یک نفره می باشند. این بدنه سازگار برای استفاده افراد است و می تواند موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد. با توجه به سلیقه خود می توانید از بین سه طرح پر فروش و محبوب تشک بادی روی آب طرحدار یک نفره Intex 59720 نمونه ای را انتخاب کنید و از داشتن آن لذت ببرید. تنها کافی بوده به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

تشک بادی روی آب طرحدار اینتکس مدل 59720

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 طرح برگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...