تشک بادی روی آب صورتی اینتکس intex 58890

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
920,000
680,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب صورتی اینتکس intex 58890 از رنگی جذاب تشکیل شده است که در محیط های آبی دارای زیبایی چشمگیری می شود. این محصول از بدنه ای شفاف و شیشه ای تشکیل شده است که قابلیت داشتن زیبایی های زیادی را دارد. در نتیجه افرادی که تنها به محصولات جذاب و خاص تمایل نشان می دهند می توانند این تشک بادی را خریداری کنند. محصول مورد نظر قادر به قرار گیری بر روی سطح آب به حالت شناور و معلق است که در نتیجه می تواند موقعیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. این محصول برای استفاده یک فرد ساخته شده است و تنها قادر به حفظ یک فرد بر روی خود می باشد. بنابراین از ابعادی به این اندازه تشکیل شده است و توان مقابله با فشار وزن یک فرد بر روی خود را دارد.

تشک بادی روی آب صورتی اینتکس intex 58890 ارزان | اینتکس ایران محصول دارای بخش بر آمده و بادی در قسمت بالایی خود است که در واقع بالش بادی سرخود نامیده می شود. این بخش به گونه ای ساخته شده است که گردن و سر را در شرایط استاندارد قرار می دهد. از این رو می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد و آن را مورد استفاده قرار داد. محصول علاوه بر قرار گیری بر روی سطح آب در خشکی نیز کاربرد دارد و می تواند برای گرفتن حمام آفتاب سطحی طبی و راحتی را ایجاد کند. با مراجعه اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران از سراسر کشور می توانید تشک بادی روی آب صورتی اینتکس intex 58890 را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به این فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده تا این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

فروش تشک بادی روی آب صورتی اینتکس intex 58890 | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.35 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
سه رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...