تشک بادی روی آب سایبان دار اینتکس Intex 58292

Intex 58292

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
8,000,000
7,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب سایبان دار اینتکس Intex 58292 از جدیدترین تولیدات شرکت اینتکس به شمار می رود که باعث شده تا شما یک فضای راحت و ایده آل را برای استراحت خود در اختیار داشته باشید همچنین نوع طراحی این محصول به گونه ای است که یک نفر می تواند به ساده ترین شکل ممکن بر روی این کالا قرار گرفته و در راحت ترین حالت ممکن از این محصول بادی استفاده کند. در همین خصوص باید اشاره کنیم که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت طرح دار و مواج شکل گرفته و همین طراحی موجود در این مبل باعث خاص بودن این محصول از سایر محصولات بادی شده است. لازم به ذکر است این تشک بادی روی آب بدنه ای به شکل گرد داشته که در کنار طراحی زیبا این محصول از کیفیت بالایی بهره می برد که مانند بسیاری از محصولات بادی با کیفیت ساخت شرکت اینتکس از جنس پی وی سی در ساخت آن استفاده شده است.

خرید تشک بادی روی آب سایبان دار اینتکس مدل Intex 58292 | اینتکس ایران استفاده از این جنس باعث شده تا این تشک بادی در مقابل فشار و ضربه های وارده مقاومت کرده و به سادگی دچار پوسیدگی و ساییدگی نشود و به همین دلیل نیازی به نگرانی از آسیب دیدن آن نخواهد بود. گفتنی است وزن کم این محصول به شما اجازه میدهد تا بدون هیچ زحمتی بتوانید آن را با خود درهر مکانی حمل کنید و محدودیتی در این زمنیه نداشته باشید. برای تهیه تشک بادی طرح جدید سایبان دار اینتکس Intex 58292 می توانید در کمترین زمان ممکن آن را از طریق سایت اینتکس سفارش دهید.

تشک بادی روی آب سایبان دار اینتکس Intex 58292 | اینتکس ایران

نوع گرد
 قطر 199 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای سایه بان مجزا
 دارای تکیه گاه و طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ناشناس

سلام موجوده

358 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

بله محصول موجوده

356 روز پیش ارسال پاسخ