تشک بادی روی آب بست وی طوسی bestway 85070

bestway 85070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

تشک بادی روی آب بست وی طوسی bestway 85070 یکی از ایده آل ترین و در عین حال پرطرفدارترین محصولات و تشک های بادی روی آب است که با توجه به نوع ظاهر و طراحی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا افراد بزرگسال بتوانند با خیال راحت برای شناور ماندن بر روی آب از این محصول ایده آل و فوق العاده استفاده کرده و لذت ببرند. شما می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب طرحی زیبا و ساختاری مستطیلی شکل دارد که یک نفر بزرگسال می تواند به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول دراز کشیده و لذت ببرد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث ساختاری این کالاست که شبیه به لیوان های جذابی بر روی این شناور درج گردیده و ظاهر خاصی را شکل داده است.

تشک بادی روی آب بست وی طوسی bestway 85070 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها تشک بادی روی آب بست وی طوسی bestway 85070 دارای یک عدد بالش بادی در ناحیه بالایی محصول می باشد که فرد استفاده کننده از این محصول می تواند در راحت ترین حالت ممکن بر روی این تشک بادی روی آب دراز کشیده و لذت ببرید. برای راه اندازی این محصول هم شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد یا به صورت دستی و یا برقی تهیه نموده و در بازه زمانی کوتاهی اقدام به باد کردن این محصول کرده و سپس از آن استفاده کنید. بدنه باکیفیت این محصول در کنار طراحی عامه پسندی که این کالا دارا می باشد سبب شده تا افراد بزرگسال بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس ایران بزنند.

خرید تشک بادی روی آب بست وی طوسی مدل bestway 85070 | اینتکس ایران

 نوع مستطیلی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ-
 نوع پمپ-
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب سنین بزرگسال
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...