تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی 43183

bestway 43183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی 43183 بهترین گزینه برای استفاده بر روی سطح آب های آرام مانند استخر است که شرایط قرار گیری یک فرد را دارد و می تواند با داشتن رویه مواج و راحتی بدن را در موقعیت استاندارد قرار دهد. این محصول قادر به داشتن تعادل بر روی سطح آب است و می تواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند. از این رو کسانی که بر روی آن قرار می گیرند نیز شامل تعادل و داشتن راحتی می شوند و می توانند بهترین اوقات را به دست آورند تا در نتیجه تفریحات آبی کامل و جامع داشته باشند. این تشک بادی قابلیت قرار گیری طولانی مدت بر روی سطح آب را دارد و به داخل آن واژگون نمی شود. در نتیجه مزیت های زیادی را به دنبال دارد و بهترین تفریحات آبی را برای علاقه مندان رقم می زند. بهترین محیط برای استفاده از تشک بادی روی آب بزرگسال محیط استخر می باشد که حاوی آب های آرام می باشد و در واقع محیطی برای به آرامش رسیدن و تفریحات آبی است.

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی

با وجود ابعاد و اندازه استاندارد در این تشک بادی افراد می توانند آن را در استخر های مختلف مورد استفاده قرار دهند و دچار مشکل نیز نشوند و در نهایت بتوانند کاربرد های زیادی را از آن به دست آورند. رنگبندی بدنه و طراحی آن که مشابه با بستنی است توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند تا بتوانند در اوقات فراغت خود که فصول گرم سال می باشد بهترین شرایط را کسب نمایند. این تشک بادی با وزن کم و به صورت شناور بر روی سطح آب می ماند و افراد را نیز بر روی خود نگه می دارد و می تواند برای ساعت های طولانی این موقعیت را حفظ کند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی 43183 دارند می توانند به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنند و یا این که به صورت غیر حضوری از طریق سایت اینتکس محصول را سفارش دهند.

فروش تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی مدل 43183

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 133 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1000 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...