تشک بادی روی آب با طراحی فانتزی Intex 58776

Intex 58776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

تشک بادی روی آب با طراحی فانتزی Intex 58776 مناسب برای افراد بزرگسال و کودکان بوده و در واقع یک وسیله تفریحی برای آن ها محسوب می شود. این تشک قادر به قرارگیری راحت بر روی سطح آب است و برای افرادی که تمایل به این گونه بازی ها را دارند اما از داخل آب رفتن واهمه و ترس دارند بسیار مناسب می باشد. البته این محصول خصوصیات ظاهری منحصر به فردی داشته و می تواند به آسانی در محل های مختلف کاربرد داشته باشد و همچنین می توان گفت که دارای کیفیت و مرغوبیت در مواد اولیه بسیار بالایی بوده که می تواند دوام و طول عمر محصول را افزایش دهد و برای استفاده طولانی مدت آن را آماده سازد.

 البته لازم به ذکر است افرادی که علاقه به داشتن این تشک بادی دارند باید بدانند که از آن جایی که بدنه تو خالی و بادی است و از رویه ای با جنس خاص تشکیل شده و می توان گفت که استوار و محکم می باشد و می تواند بر روی سطوح و یا بر روی سطح آب به روشی مناسب قرار بگیرد و سبب لذت افراد شود. به همین علت خرید این محصول به تمامی افراد توصیه می شود و به همراه داشتن آن در زمان رفتن به سفر نیز لازم و ضروری می باشد. در صورت علاقه مندی به داشتن این تشک بادی روی آب با طراحی فانتزی Intex 58776 به نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و این کالا را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 140 سانتي متر
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2300 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...