تشک بادی روی آب با تکیه گاه Bestway 43103

Bestway 43103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
495,000 تومان

تشک بادی روی آب با تکیه گاه Bestway 43103 از سری محصولات با کیفیت و اورجینال می باشد که دارای ساختاری بی نقص و حرفه ای است. این محصول را می توان به راحتی مورد خریداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد. وجود این تشک بادی برای کسانی که به تفریحات آبی مشغول هستند لازم و ضروری است. چرا که با داشتن این محصول می توانند به آرامش زیادی دست پیدا کنند و بر روی سطح آب های آرام به استراحت بپردازند. این تشک بادی برای داشتن حمام آفتاب نیز ساخته شده است که از تکیه گاه بادی نیز برخوردار می باشد. تکیه گاه بادی به افراد این امکان را می دهد که به حالت نشسته بر روی محصول قرار گیرند و یا در صورت تمایل به صورت دراز کش بر روی آن واقع شوند.

تشک بادی روی آب با تکیه گاه Bestway 43103 تشک بادی روی آب از بدنه ای غیر قابل نفوذ برخوردار است که شرایط را برای قرار گیری معلق در این محل مهیا می سازد. به همین خاطر است که می توان از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد و موقعیت دلخواهی را بر روی سطح آب ها به دست آورد. محصول از دو رنگ بندی بسیار جذاب تشکیل شده است که علاقه مندان در زمان خرید می توانند آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند. این رنگ ها در محیط های آبی زیبایی زیادی را ایجاد می کنند که به نوبه خود برای افراد حائز اهمیت است. خرید تشک بادی روی آب با تکیه گاه Bestway 43103 از نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا وب سایت اینتکس ایران به صورت اینترنتی انجام می شود.

تشک بادی روی آب با تکیه گاه Bestway 43103 ارزان

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتي متر
 عرض 84 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 800 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 طراحی در دو طیف رنگی مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...