تشک بادی روی آب با بالش بادی intex 58890

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
920,000
680,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با بالش بادی intex 58890 از سری محصولات مجهز می باشد که دارای بخش طبی و راحتی بوده است. این محصول را می توان برای داشتن آرامش بر روی سطح آب ها استفاده کرد و به بهترین موقعیت دست پیدا کرد. بدنه سبک و قابل حمل است بنابراین برای به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش مشکلی وجود ندارد. به دلیل سبک بودن بدنه محصول به راحتی جا به جا می شود و می تواند در صورت مهیا بودن شرایط نصب شود. راه اندازی تشک بادی روی آب آسان می باشد و برای این کار تنها به یک پمپ باد نیاز است. پمپ باد به دریجه موجود بر روی بدنه متصل می شود و با عملکرد خود بدنه را به سرعت باد می کند. استحکام به وجود آمده به وسیله باد شدن می تواند سبب اطمینان خاطر جهت قرار گیری شناور افراد بر روی این محصول شود.

فروش تشک بادی روی آب با بالش بادی intex 58890 | اینتکس ایران وجود بالش بادی سر خود بر روی بدنه نیز امکان استفاده از آن به حالت درازکش را مهیا می سازد و می تواند یکی از بهترین نمونه های وسایل راحتی و طبی برای علاقه مندان باشد. رویه محصول از ساختاری فرورفته تشکیل شده است که در واقع جزو ساختار های طبی بوده است و می توان نسبت به استفاده از آن در طولانی مدت اقدام نمود. افراد می توانند از این تشک بادی به عنوان یک محصول برای گرفتن حمام آفتاب استفاده کنند و لذت ببرند. برای خرید تشک بادی روی آب با بالش بادی intex 58890 با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تشک بادی روی آب با بالش بادی intex 58890 طبی | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.35 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
سه رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...