تشک بادی روی آب اینتکس گلدار intex 58772

intex 58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
950,000
850,000 تومان

تشک بادی روی آب اینتکس گلدار intex 58772 یک تشک بادی روی آب با بدنه مواج و شیاردار می باشد که مزیت خوبی از این حیث به شمار رفته و باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن با در نظر گرفتن این ویژگی محصول را خریداری کرده و در فضای مد نظر از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرند. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که ظاهر اصلی این محصول با بهره گیری از رنگ آبی و با وجود گل های سفید رنگ شکل گرفته است که بسیار زیبا و ایده آل بوده و پس از قرار گرفتن روی آب جلوه ای خاص را در اختیار شما قرار می دهد. ناحیه بالایی این محصول نیز دارای یک بالش بادی سرخود می باشد که قطعا پس از دراز کشیدن بر روی این محصول از ناحیه سر و گردن می توانید به بهترین شکل ممکن به استراحت بپردازید.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس گلدار ارزان

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که تشک بادی روی آب اینتکس گلدار intex 58772 دارای دو عدد محفظه باد مجزا می باشد که شما با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد می توانید به صورت مجزا هر دو دریچه را باد کرده و اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. تحمل وزن استاندارد و همین طور ابعادی که این تشک بادی روی آب دارد باعث شده تا افراد بزرگسال بتوانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. نکته مهم دیگر در رابطه با این کالا وجود ضخامت بدنه فوق العاده این کالاست که از ویژگی های فوق العاده این شناور به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات خرید و ثبت سفارش از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم خواهد بود.

فروش تشک بادی روی آب اینتکس جدید طرح ایسلند

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن1.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...