تشک بادی روی آب اینتکس طرح دریا 59720

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان

تشک بادی روی آب اینتکس طرح دریا 59720 تشکیل شده از بهترین بدنه که از جنس پی وی سی دو لایه بادی می باشد و دارای طرح های جذاب و زیبا است. به طوری که می توان از آن در بسیاری از موارد بهره مند شد و تمامی افراد را هیجان زده کرد. این محصول برای استفاده در محیط آب های آرام ساخته شده است و دارای امکان داشتن تعادل بر روی سطح آب می باشد. از این رو می توان بر روی سطح آب از آن استفاده کرد و بر روی آن قرار گرفت و تعادل لازم را نیز به دست آورد. این محصول در فصول گرم سال کاربرد دارد که افراد بیش تر به سمت داشتن تفریحات آبی جذب می شوند و تمایل به خرید این گونه موارد دارند. به همین خاطر است که خرید تشک بادی روی آب با بالاترین میزان انجام می شود و این محصول نیز جزو پر فروش ترین محصولات بادی می باشد. روش راه اندازی آن نیز بسیار آسان است که با وجود دریچه ورودی باد به داخل بدنه و اتصال پمپ باد به این بخش کار راه اندازی صورت می گیرد و می توان در مدت زمان کوتاه محصول را برای استفاده آماده کرد.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح ماهی

زمانی که نیازی به استفاده از محصول نمی باشد نیز می توان دریچه را باز کرد و با تخلیه باد بدنه را به صورت تاشو در آورد. از این رو جمع آوری محصول صورت می گیرد که برای استفاده به مکانی دیگر برود و یا برای نگه داری آماده شود. این محصول منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و با داشتن قابلیت ضد حساسیت برای آن ها مهیج و کاربردی است. به همین خاطر است که تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند در طی سال های زیاد از وجود محصول بهره ببرند. ظاهر زیبا و ثابت و بدون تغییر محصول سبب شده است که طرفداران زیادی به سمت خرید آن جذب شوند و از داشتن آن لذت ببرند. خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح دریا 59720 از فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 59720

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح ماهی های گوناگون
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...