تشک بادی دو نفره کرم رنگ اینتکس 64703

intex 64703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

تشک بادی دو نفره کرم رنگ اینتکس 64703 جدید ترین نمونه از تشک های بادی می باشد که با ظرفیت بزرگ و دو نفره توانسته موقعیت دلخواهی را ایجاد کند که در نهایت می توان بهترین اوقات را به دست آورد و از آن لذت برد. تشک بادی می تواند با ظرفیت دو نفره در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که بتوان از آن رضایت داشت و بر روی آن ساعات طولانی قرار گرفت. بدنه از لایه های فایبرتک تشکیل شده است که سطح داخلی تشک بادی را شامل می شود. این ساختار می تواند سازگاری های لازم را برای استفاده بیش تر از تشک بادی مهیا کند و در نهایت می تواند محصولی متناسب با سلیقه علاقه مندان را ایجاد نماید. با این وجود است که هم در منزل مورد استفاده قرار می گیرد و هم قادر به بهره برداری در محیط های مسافرتی و تفریحی می باشد.

 این محصول دلخواه دارای بدنه کرم رنگ می باشد که به نوبه خود زیبایی زیادی را ایجاد می کند و جزو جذاب ترین محصولاتی است که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و مورد پسند قرار می گیرد. در بدنه ای محصول دریچه ای برای اتصال به پمپ باد وجود دارد که سبب راه اندازی آسان محصول شده است. این دریچه می تواند به پمپ اتصال داشته باشد و در زمان باد بودن محصول باد آن را محفوظ داشته و از خروج آن جلوگیری کند. در نتیجه سازگاری زیادی را ایجاد کرده است که به این ترتیب برای استفاده در طول عمر بالا مناسب می باشد. سطح طبی و مواج این تشک بادی دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق است که می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و برای استفاده طولانی مدت گزینه ای مناسب می باشد. با این وجود است که پر فروش ترین تشک بادی نیز محسوب می شود. کسانی که به دنبال خرید تشک بادی دو نفره کرم رنگ اینتکس 64703 می باشند تنها می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ -
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...