تشک بادی دو نفره مواج اینتکس 64109

intex 64109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,120,000 تومان

تشک بادی دو نفره مواج اینتکس 64109 از سری محصولات طبی و بادی است که میزان رضایت زیادی را برای افراد جلب کرده است و باعث داشتن راحتی بیش تر در تمامی مکان ها شده است. به دلیل بادی و توخالی بودن محصول امکان به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش وجود دارد به طوری که بدنه خالی از باد می شود و می توان آن را در داخل ساک حمل قرار داد و به مکان های مختلف هدایت کرد. این تشک بادی وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود و می توان آن رادر کنار سایر وسایل همراه خود قرار داد. چرا که فضای کمی را اشغال می کند و سبب جلوگیری از به همراه داشتن موارد ضروری نمی شود. از این رو بهترین گزینه بوده است که در مسافرت و گردش برای ایجاد اقامتگاه و استراحتگاه مورد استفاده قرار می گیرد. تشک بادی مد نظر ظرفیت دو نفره دارد که سطح مواج بزرگی را ایجاد کرده است تا افراد بر روی آن فضای دلخواهی داشته باشند و دچار مشکل نشوند.

 با این وجود است که تشک بادی برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه می توان آن را در منزل نیز مورد استفاده قرار داد. کسانی که تمایل به داشتن آن در منزل دارند می توانند در زمان استفاده آن را راه اندازی کنند و در صورت نیاز نداشتن به استفاده از این محصول بدنه را از باد تخلیه کرده و به صورت جمع آوری شده نگه دارای شود تا در زمانی دیگر مجدد راه اندازی شود. دریچه ای بابت اتصال به پمپ باد وجود دارد که سبب شده است راه اندازی محصول با پمپ باد مد نظر به راحتی و در کم ترین زمان صورت گیرد. از این رو کسانی که به دنبال یک محصول منحصر به فرد و خاص می باشند می توانند این تشک بادی را مورد استفاده قرار دهند. برای خرید تشک بادی دو نفره مواج اینتکس 64109 که از مزیت های مختلف برخوردار می باشد به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ -
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...