تشک بادی دو نفره بزرگ با رویه مواج 67472

bestway 67472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بزرگ با رویه مواج 67472 تولید برند پاویلو مناسب استفاده داخل چادر مسافرتی و چادر کمپینگ و استاندارد برای چادر های دو نفره و سه نفره کمپینگ با رویه نرم و طبی و کاملا ضدتعریق

تشک بادی دو نفره بزرگ با رویه مواج 67472 بهترین گزینه برای استفاده افراد می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد است. به طوری که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را به دست آورد. این تشک بادی دارای رویه مواج می باشد که برای قرار دادن کمر و ستون فقرات در نظر گرفته شده است. این رویه مواج می تواند بخش های بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد که در نتیجه بتوان با خیالی آسوده تایم طولانی بر روی آن حضور پیدا کرد و از داشتن محصول بهره مند شد. با این وجود است که تشک بادی با ظرفیت دو نفره توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا بتوانند محصول را مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن بهره مند شوند. سازگاری بدنه به دلیل استفاده از بهترین متریال در ساخت آن می باشد. این سازگاری توانسته در محیط های مرطوب نیز سبب استفاده از تشک بادی شود و بدنه ای غیر قابل نفوذ را ایجاد سازد. به همین خاطر است که با قیمت مناسب به فروش می رسد و می توان از وجود آن بهره مند شد.

خرید تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی مدل 67472

تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و در برابر وزن دو فرد مقاومت دارد. به همین خاطر است که می تواند افرادی که دارای وزن زیاد نیز می باشند را بر روی خود جای دهد تا بهترین لحظات را به دست آورند و دچار مشکل نشوند. از این رو محصولی پر فروش و محبوب می باشد تا در زمینه های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفته و بتوان از آن لذت برد. تشک بادی مد نظر از رویه ضد حساسیت و ضد تعریق برخوردار می باشد تا در فصول گرم سال که افراد تمایل بیش تری به مسافرت دارند نیز استفاده شود و آن ها را دچار مشکل و آسیب نسازد. هر یک از علاقه مندانی که تمایل به خرید تشک بادی دو نفره بزرگ با رویه مواج 67472 با قیمت مناسب دارند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند.

قیمت تشک بادی دو نفره بست وی

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 280 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
قابل استفاده در سفر و چادر مسافرتی
مناسب استفاده دو نفر بزرگسال
استاندارد برای چادر های کمپینگ دو نفره و سه نفره
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...