تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی 67374

bestway 67374

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان

تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی 67374 باکیفیت ترین نوع تشک بادی سفری و کمپینگ مجهز دارای دو بالش بادی و یک پمپ باد دستی با رویه مشبک و نرم و طبی و ساختار ضدتعریق با قابلیت راه اندازی سریع

تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی 67374 از سری محصولات با کیفیت و اصل است که بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند و دارای کاربرد های زیاد می باشد. این محصول به همراه دو بالش بادی و یک پمپ باد به فروش می رسد تا استفاده کردن از آن آسان باشد و در نتیجه بتوان با خیالی آسوده در مکان های مختلف نسبت به بهره برداری از آن اقدام کرد. این تشک بادی ظرفیت دو نفره دارد و می تواند با ایجاد سازگاری زیاد برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده باشد تا در نهایت بتوان از وجود آن بهره مند شد و ساعات خوشی را رقم زد. کسانی که به مسافرت می روند نیز نیاز به سطحی طبی و راحتی جهت استراحت دارند و به همین منظور به تهیه لوازم مورد نیاز می پردازند اما با خرید تشک بادی مد نظر دیگر نیازی به تهیه لوازم راحتی اضافه نمی باشد و می توان با خرید آن بهترین اوقات را کسب کرد.

خرید تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی 67374

با در نظر گرفتن خصوصیات منحصر به فردی که شامل این محصول شده است کسانی که در کمپینگ و کوهنوردی نیز فعالیت دارند می توانند این تشک بادی را تهیه کرده و در مکان های مختلف حتی در داخل چادر مسافرتی نیز مورد بهره برداری قرار دهند. بالش بادی که به همراه محصول وجود دارد از کیفیتی مشابه با کیفیت بدنه برخوردار می باشد تا بتوان ساعات خوشی را رقم زد و موقعیت دلخواه برای علاقه مندان ایجاد کرد. بدنه دو نفره است و توان مقاومت در برابر وزن دو فرد را دارد. همچنین رویه آن نیز سازگاری لازم را دارد و می تواند با داشتن ضخامت زیاد برای بهره مندی طولانی مدت افراد مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود است که بهترین گزینه در دسته بندی محصولات طبی بوده است. هر یک از کسانی که علاقه به داشتن تشک بادی دو نفره اصل با بالش بادی 67374 دارند می توانند محصول را با امکانات کامل از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنند.

فروش تشک بادی دو نفره با پمپ و بالش بست وی مدل 67374

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای دو عدد بالش بادی
 دارای سطح موازی
ساختار بدنه فایبرتک
مناسب استفاده در کمپینگ و کوهنوردی و سفر
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...