تشک بادی دونفره با پمپ داخلی Intex 64762

Intex 64762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,460,000 تومان

تشک بادی دونفره با پمپ داخلی Intex 64762 یکی از بهترین محصولاتی است که می توان آن را در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای ساختاری منحصر به فرد است و می تواند مزیت های مختلف را به همراه داشته باشد. از این رو کسانی که به دنبال یک محصول بی نقص و حرفه ای می باشند می توانند این تشک بادی  با ظرفیت دو نفره را مورد استفاده قرار دهند. بدنه محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد و بخش رویه از پی وی سی مخمل تشکیل شده است. اما به دلیل ایجاد مقاومت بالا بخش کف از جنس پی وی سی دو لایه تشکیل شده است. به همین خاطر است که محصول برای قرار گیری در محیط های مختلف مانند گردشگاه هایی که در فضای باز می باشند سازگاری دارد و دچار آسیب نمی شود. بدنه در برابر ساییدگی مقاوم است به همین خاطر دارای طول عمر بالا می باشد و می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد.

فروش تشک بادی دونفره با پمپ داخلی Intex 64762 | اینتکس ایران

تشک بادی دونفره با پمپ داخلی Intex 64762 محفظه ای برای اتصال به پمپ باد دارد که می توان به راحتی میزان باد مورد نیاز برای باد کردن بدنه را وارد آن کرد. از طریق دریچه ای که بر روی بدنه قرار دارد تخلیه باد نیز صورت می گیرد و محصول به سرعت خالی از باد شده و به صورت تاشو در می آید. البته محصول یک پمپ داخلی بر روی بدنه از نوع پدالی نیز داشته که خواسته شما را به طور کامل برطرف سازد. چنانچه شما نیز قصد خرید تشک بادی دونفره با پمپ داخلی Intex 64762 را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تشک بادی دونفره با پمپ داخلی Intex 64762 ارزان | اینتکس ایران

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...