تشک بادی دونفره اینتکس با بالش بادی Intex 68765

Intex 68765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,550,000
2,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی دونفره اینتکس با بالش بادی Intex 68765 مجهز ترین تشک بادی طبی تولید شده توسط برند اینتکس با رویه مواج و ساختار طبی و کاملا ضدتعریق دارای قابلیت تحمل وزن فوق العاده بالا استاندارد جهت استفاده رده سنی بزرگسال و خانواده ها مناسب استفادهدر داخل منزل ، سفر ، کمپینگ و یا چادر مسافرتی عرضه شده با قیمت مناسب توسط اینتکس ایران

تشک بادی دونفره اینتکس با بالش بادی Intex 68765 پر فروش و پر کاربرد است و علت آن هم به خاطر وجود بدنه سبک و تو خالی آن می باشد. این محصول را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام نمود. تشک بادی کاربرد های بسیار زیادی دارد و در محیط های گوناگون نصب و راه اندازی می شود. چرا که به همراه داشتن آن آسان بوده است و در نتیجه می توان بدون مشکل محصول راحتی و طبی را با خود به همراه داشت. این محصول بدنه ای تاشو دارد که در زمانی که خالی از باد است بهتر تا می شود. در این زمان بدنه ابعاد کمی را به خود می گیرد و می تواند در کیف حمل قرار گیرد.

فروش تشک بادی دونفره اینتکس با بالش بادی Intex 68765 | اینتکس ایران در زمانی که افراد تمایل به مسافرت دارند و یا به گردش می روند می توانند این تشک بادی را مورد استفاده قرار دهند و از آن لذت ببرند. بدنه در داخل چادر مسافرتی نصب و راه اندازی می شود و علاوه بر این که سر پناه ایمن و استاندارد ایجاد شده است می توان از محلی طبی نیز برخوردار بود و بر روی آن به استراحت و آرامش رسید. بدنه تحمل وزن بالایی دارد به طوری که دو فرد همزمان بر روی آن قرار می گیرند. چنانچه قصد خرید تشک بادی دونفره اینتکس با بالش بادی Intex 68765 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا جضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تشک بادی دونفره اینتکس با بالش بادی Intex 68765

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپدستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
سری ساخت کلاسیک استاندارد اینتکس
 دارای سطح موازی
دارای ساختار فایبرتک با استحکام بالا
دارای رویه نرم و طبی
کاملا ضدتعریق
مناسب استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
قابلیت استفاده در داخل چادر مسافرتی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

رسول مولایی

سلام میشه حضوری بیاییم برای خرید این تشک؟ امکانش هست برامون تست بشه؟

394 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر بله امکان مراجعه حضوری به فروشگاه و تست محصول وجود دارد

393 روز پیش ارسال پاسخ
مجید جهانی

من چادر کمپینگ اسنوهاک دارم یدونه از این گرفتم قشنگ برای خواب فضای خوبی در اختیار ادم میزاره کیفیتشم خوب بوده من بهمن ماه گرفتم الان اومدم برای دوستم سفارش بدم گفتم نظرمو بزارم

382 روز پیش ارسال پاسخ