تشک بادی جدید تک نفره مواج 67680

bestway 67680

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
760,000 تومان

تشک بادی جدید تک نفره مواج 67680 گزینه ای مناسب برای استفاده در مسافرت و گردش می باشد که دارای بدنه ای با ساختار استاندارد است تا بتوان بهترین لحظات را بر روی آن تجربه کرد. با داشتن ظرفیت تک نفره در این محصول بدنه دارای توان مقابله با فشار وزن افراد نیز می باشد که بر روی آن قرار می گیرند و می توانند بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان رقم بزنند. تشک بادی مد نظر دارای بر آمدگی های زیادی است که سطح آن را مواج می کند. همچنین دارای بر آمدگی زیاد بر روی بدنه است که به نام بالش بادی سرخود شهرت دارد. با این وجود است که کسانی که به دنبال خرید تشک بادی می باشند می توانند این نمونه از محصولات بادی را که جدید نیز بوده است مورد استفاده قرار دهند و خرید خود را نهایی سازند. این تشک بادی دارای بدنه مقاومت و با کیفیت است که قابلیت قرار گیری بر روی سطوح مختلف را دارد و می تواند بر روی خاک و یا در جنگل و ساحل نیز مورد استفاده قرار گیرد. 

همچنین افراد می توانند در داخل چادر مسافرتی نیز به استفاده کردن از این محصول بپردازند و در سرپناهی ایمن سطحی طبی و راحتی را نیز به دست آورند. با این وجود است که تشک بادی پر فروش شده است و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند تا در طول عمر بالا بتوانند از داشتن آن لذت ببرند. تشک بادی مد نظر بدنه ای با رنگ ثابت نیز دارد که با قرار گیری در معرض اشعه خورشید دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و در نتیجه می تواند زیبایی ظاهری خود را حفظ کند. با این شرایط است که افراد قادر به بهره مندی از تشک بادی در مسافرت و گردش می باشند تا امکان اقامت در شب و استراحت در میانه راه نیز وجود داشته باشد. خرید تشک بادی جدید تک نفره مواج 67680 تنها از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود و می توان محصول را به سرعت سفارش داد.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن150 کیلو گرم
 طول188 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...