تشک بادی جامپینگ کودک زرد رنگ Intex 48267

Intex 48267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

تشک بادی جامپینگ کودک زرد رنگ Intex 48267 از سری محصولات با کیفیت و با دوامی است که مخاطب کودک دارد و می تواند برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. داشتن ساختاری محکم و استوار که ایمنی کودکان را تضمین می کند برای آن ها لازم و ضروری است و تشکیل موقعیت استاندارد و راحتی را می دهد. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند آن را برای استفاده فرزندان خود خریداری کنند و فضایی دلخواه را به وجود آورند. تشک بادی جامپینگ کودک به رنگ زرد می باشد و دیواره های آن ساختاری موج دار دارد. به همین خاطر تکیه گاهی طبی و نرم را شامل می شود که برای استفاده کودکان بهترین گزینه محسوب می شود.

 این محصول از کفی بادی و نرم برخوردار است که قابلیت کشسانی بالایی دارد و امکان داشتن پرش و جامپینگ را به وجود می آورد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول بی نظیر جذب می شوند می توانند آن را با داشتن خصوصیات و مزیت های منحصر به فرد خریداری کنند. بخش کف از رنگ آبی تشکیل شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است و موجب جلب توجه مخاطب می شود. از این رو ایجاد ساعات خوشی برای کودکان می کند که از آن لذت می برند. تشک بادی جامپینگ کودک زرد رنگ Intex 48267 را با قیمت مناسب از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران سفارش دهید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC چند لایه
 وزن 9 کیلوگرم
 پمپندارد
 نوع پمپ-
مناسب سنینزیر 10 سال
سایر ویژگی ها دارای سطح موج دار
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...