تشک بادی تک نفره پمپ دار اورجینال 64761

intex 64761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان

تشک بادی تک نفره پمپ دار اورجینال 64761 دارای بخشی مشخص بر روی بدنه می باشد که در واقع پمپ باد پدالی بوده است که به صورت سرخود در داخل بدنه جای گذاشته شده است. این تشک بادی می تواند نیاز افراد برای آرامش و راحتی را به درستی پاسخ دهد و در نهایت موجب فراهم شدن شرایط دلخواه آن ها شود. تشک بادی با داشتن پمپ باد پدالی سرخود به سرعت پس از دریافت راه اندازی می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. کسانی که تمایل به داشتن چنین محصولاتی را دارند می توانند این تشک بادی را با ارزان ترین قیمت خریداری کنند. همچنین به دلیل داشتن پمپ باد سرخود محصول به صرفه می باشد و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه بابت خرید پمپ باد نیست. سازگاری های زیادی در تشک بادی ایجاد شده است که با توجه به آن افراد می توانند لحظات خوب و بدون مشکلی داشته باشند و بتوانند از این موقعیت بهره کافی را ببرند. تشک بادی مخمل و مواج است و دارای لطافت و نرمی می باشد.

خرید تشک بادی تک نفره پمپ دار اینتکس رویه آن از قابلیت ضد حساسیت بودن برخوردار می باشد تا افراد بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و در تمامی رده های سنی بر روی آن قرار گیرند. به همین خاطر است که می توان با داشتن آن بهترین لحظات را به دست آورد و از حضور در این موقعیت لذت برد. تشک بادی دارای قابلیت گردش هوا در داخل بدنه و بر روی خود می باشد که در نتیجه ضد تعریق بوده است. در این صورت می توان در زمان مسافرت و گردش که در فصول گرم سال اتفاق می افتد نیز از این محصول بی نظیر استفاده کرد و سطح طبی برای استراحت و خواب را نیز به وجود آورد. به این ترتیب تمامی موارد لازم جهت داشتن بهترین موقعیت به دست می آید که توجه افراد را جلب کرده و باعث راحتی آن ها در موقعیت های مختلف می شود. خرید تشک بادی تک نفره پمپ دار اورجینال 64761 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل-
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...