تشک بادی تک نفره مواج اصل 67223

bestway 67223

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان

تشک بادی تک نفره مواج اصل 67223 جدید ترین نمونه از محصولات بادی و طبی ارائه شده از شرکت بست وی است که از بدنه ای منحصر به فرد تشکیل شده است و می تواند نیاز افراد به داشتن سطحی راحتی و طبی را به درستی پاسخ بدهد. تشک بادی مد نظر ظرفیت یک نفره دارد و با داشتن سازگاری های زیاد برای افراد مورد استفاده قرار گرفته است و در نتیجه توانسته رضایت مخاطب را نیز به خوبی جلب کند. تشک بادی مد نظر دارای بالش بادی سرخود است که خریداران به این بخش توجه بسیار دارند. چرا که برای استفاده از محصول نیازی به داشتن وسایل اضافه نیست و در هر مکان به راحتی می توان نسبت به استفاده از تشک بادی اقدام کرد. این محصول بی نظیر و خاص با وزن کم و قابلیت جا به جایی و حمل آسان در اختیار افراد قرار گرفته است و می تواند در کمپینگ و کوهنوردی نیز مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده از این محصول دلخواه استفاده کرد و از داشتن آن در طول عمر بالا لذت برد.

 تشک بادی مد نظر ترکیبی با بهترین مواد اولیه می باشد که بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است و دارای قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می باشد. بدنه دارای دریچه برای اتصال به پمپ باد نیز می باشد که ورود باد را میسر می کند و هم مانع از خروج باد و نشت آن به بیرون از بدنه می شود. به هر حال این محصول دلخواه در کم ترین زمان برای استفاده اماده می شود و سطحی متناسب با تمامی رده های سنی را ایجاد می کند. در نتیجه سازگاری زیادی را از خود نشان می دهد که امروزه می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و بر روی سطوح مختلف محصول را استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیش تر و خرید تشک بادی تک نفره مواج اصل 67223 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...