تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 99

intex 64107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 99 با ساختار طبی و فایبرتک و بدنه کاملا ضخیم و مقاوم قابل استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ مناسب رده سنی بزرگسال با رویه مخمل و ضدتعریق

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 99 از بدنه ای با کیفیت بالا برخوردار است که از جنس وینیل با کیفیت می باشد و رویه آن از نوع وینیل جیر بوده است. این بدنه سازگاری های لازم را دارد که به دلیل داشتن رویه ضخیم و ضد حساسیت می باشد. به همین خاطر است که تشک بادی می تواند با ظرفیت تک نفره مورد بهره برداری آسان قرار گیرد و در زمینه های مختلف و مکان های گوناگون کاربرد داشته باشد. مزیت هایی که به دلیل داشتن بدنه وینیل محصول ایجاد شده است شامل ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می باشد. علاوه بر این موارد با این جنس بدنه محصول در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت دارد و می تواند در محیط خارج از منزل به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه در تمامی مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت می تواند بدون آسیب و مشکل توسط افراد استفاده شود. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد تا افراد بتوانند از آن در طول عمر بالا استفاده کنند و لذت ببرند.

تشک بادی یک نفره اینتکس عرض 99

تشک بادی مد نظر به راحتی توسط پمپ باد راه اندازی می شود که تمامی دارندگان محصولات بادی باید آن را داشته باشند. باد مورد نیاز جهت متورم شدن بدنه به وسیله پمپ باد تامین می شود و می توان به راحتی میزان باد زیادی تولید کرد. داشتن این تشک بادی ضد تعریق برای مسافرت در فصول گرم سال لازم و ضروری است و در نتیجه می توان سازگاری های زیادی را به دست آورد و از آن بهره مند شد و در طول عمر بالا نسبت به داشتن آن اقدام کرد. در کمپینگ و کوهنوردی نیز به دلیل تاشو بودن بدنه و قابلیت نصب آسان می توان از تشک بادی مد نظر استفاده کرد و از آن لذت برد. تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 99 محصولی اورجینال است که ساخت شرکت اینتکس می باشد که می توان آن را از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش داد.

قیمت تشک بادی تک نفره اینتکس مدل 64107

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ - 
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه و سفر و کمپینگ
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...