تشک بادی تک نفره بالش دار اینتکس 66779

intex 66779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

تشک بادی تک نفره بالش دار اینتکس 66779 بهترین نمونه از محصولات ارائه شده از شرکت اینتکس است که سطحی طبی و راحتی را ایجاد می کند تا افراد بتوانند بر روی آن اقامت داشته باشند و دچار مشکل نیز نشوند. این تشک بادی ظرفیت تک نفره دارد که به صورت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین لحظات را ایجاد کند. به جهت بادی بودن و تو خالی بودن بدنه امکان حمل و نقل اسان محصول در حالت خالی از باد وجود دارد که تاشو شده و در داخل ساک حمل قرار می گیرد و می تواند با داشتن وزن کم به مکان های مختلف هدایت شود. تشک بادی برای استفاده در مسافرت و گردش بهترین شرایط را ایجاد کرده است که می توان بر روی آن شب را نیز اقامت داشت. همچنین قابلیت قرار گیری تشک بادی در داخل چادر مسافرتی نیز ایجاد شده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده سطحی طبی و استاندارد در داخل اقامتگاهی سر پوشیده را به وجود آورد و در داخل آن اقامت داشت. 

سازگاری بدنه و همچنین مقاومت محصول در برابر عوامل مختلف زیاد می باشد به طوری که می توان آن را مورد استفاده تمامی رده های سنی قرار داد و حتی افراد سنگین وزن نیز بر روی آن قرار گیرند. بدنه به صورت ضد حساسیت تشکیل شده است که ناشی از داشتن بهترین مواد اولیه در ساخت خود می باشد. به همین خاطر است که برای کودکان که از پوست های حساس نیز برخوردار می باشند استفاده می شود و می تواند لحظات خوشی را مهیا سازد. تشک بادی بدنه ای با جنس پی وی سی دارد که رویه آن مخمل و نرم می باشد. همچنین دارای بر آمدگی در بخش بالایی محصول است که بالش بادی سرخود نام داشته و راحتی زیادتری را نصیب استفاده کنندگان می کند. به منظور خرید آسان تشک بادی تک نفره بالش دار اینتکس 66779 که بدنه ای استاندارد دارد تنها می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...