تشک بادی تک نفره اصل با رویه مواج 66767

intex 66767

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,385,000 تومان

تشک بادی تک نفره اصل با رویه مواج 66767 با کیفیت و سازگار برای استفاده در مکان های مختلف تولید شده است که از ساختاری استاندارد و ایمن تشکیل شده است به طوری که می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و توانست اوقات خوشی را به دست آورد. تشک بادی می تواند با داشتن ظرفیت تک نفره در مسافرت و گردش نیز مورد بهره برداری قرار گیرد و کمک می کند افراد بهترین موقعیت را داشته باشند و از آن لذت ببرند. بدنه ساختاری طبی و مواج دارد که بدن را در شرایط استاندارد قرار می دهد و می تواند کاربردی ترین موقعیت برای کسانی باشد که تمایل به استفاده کردن از آن در طول عمر بالا دارند. بدنه از با کیفیت ترین رویه تشکیل شده است که می تواند سازگار و مقاوم باشد و دارای قابلیت های مختلف از جمله ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن باشد. 

تشک بادی تک نفره اصل با رویه مواج

به این ترتیب می توان آن را در دسته بندی بهترین محصولات بادی و راحتی قرار داد که هم در منزل مورد بهره برداری قرار می گیرد و هممی توان در مسافرت و گردش بهترین گزینه از محصولات بادی با کیفیت باشد. تشک بادی توانسته جایگاه خوبی در بین علاقه مندان پیدا کند و به جای وسایل طبی و راحتی دیگر استفاده شود و بتوان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. تشک بادی تک نفره می باشد که بخشی از آن بر امده شده و تشکیل بالش بادی سرخود را می دهد. با این وجود است که تمامی کسانی که قصد خرید این محصول با دوام و با کیفیت را دارند می توانند آن را در فروشگاه های معتبر جستجو کنند و نسبت به خرید هر یک از این تشک های بادی اقدام نمایند. با وجود بدنه با کیفیت استفاده از آن توسط افراد طولانی مدت می باشد و جزو محصولات با طول عمر بالا بوده است. خرید تشک بادی تک نفره اصل با رویه مواج 66767 تنها از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

تشک بادی تک نفره اینتکس مدل 66767

 نوعخانگی ، سفری ، روی آب
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...