تشک بادی تعویض نوزاد intex 48422

intex 48422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
499,000 تومان

تشک بادی تعویض نوزاد intex 48422 با رویه مواج از جدیدترین تولیدات برند اینتکس بوده که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید. گفتنی است که فروشگاه اینتکس بزرگترین مرکز فروش محصولات بادی و انواع تشک های بادی کودک و بزرگسال است که محصولات اورجینال را به فروش می رساند. این تشک بادی با توجه به ابعاد و البته تحمل وزن 50 کیلوگرمی که داشته، مناسب برای کودکان و نوزادان کاملا استاندارد می باشد. توجه داشته باشید که هر تشک بادی بر اساس ساختار و ابعادی که دارد ممکن است وزن های بالاتری را نیز تحمل کنند به طوری که برخی از این محصولات حتی برای بزرگسالان طراحی شده و قادر به تحمل وزن بیش از 90 کیلوگرم می باشد البته باید به این مطلب اشاره داشته باشیم که این محصول توانسته از نظر طراحی و ساختار به بهترین شکل ممکن در میان کودکان محبوب شود. 

نوع ساخت این محصول با توجه به تصاویر این کالا این نکته را نشان می دهد که شما با یک محصول ایده آل و با کیفیت سر و کار خواهید داشت که ظاهری شیک را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری مربع شکل داشته که همین عامل باعث جذاب تر شدن این محصول شده، پس از تمامی این موارد نیز با قرار دادن این محصول بر روی سطح آب می توانید در یک حالت استاندارد کودک خود را بر روی این کالا قرار داده و شرایط برای بازی و تفریح او را به بهترین شکل ممکن فراهم سازید. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید سفارش این محصول را هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.

نوع مستطیلی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپدستی سوزنی
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب نوزادان و کودکان
 دارای باله های بادی در کناره ها
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...