تشک بادی بزرگ دو نفره اینتکس 64708

intex 64708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی بزرگ دو نفره اینتکس 64708 با عرض 137 سانتی متر مناسب استفاده در خانه و سفر و قابل مصرف داخل چادر های کمپینگ دو نفره و سه نفره دارای رویه مخمل و ساختار طبی و ضدحساسیت با قیمت مناسب

تشک بادی بزرگ دو نفره اینتکس 64708 بهترین محصول برای استفاده در مکان های مختلف می باشد و می تواند با ایجاد سازگاری های زیاد در اختیار تمامی افراد برای استفاده در طول عمر بالا باشد. با این وجود است که می توان محصول را به عنوان پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین محصولی دانست که رده سنی مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و دارای قابلیت های مختلف می باشد. خصوصیات منحصر به فردی که در اختیار افراد می باشد می تواند سبب علاقه مندی افراد به این تشک بادی شود. بدنه در صورت خالی از باد به شکل تاشو می باشد و در ساک حمل کنار محصول قرار می گیرد و به راحتی جا به جا می گردد. با این وجود است که امکان حمل و نقل آسان وجود دارد تا در صورت تمایل به تمامی مکان های مورد نظر هدایت شود. این محصول با رسیدن به محل به وسیله پمپ باد راه اندازی و نصب می شود و برای بهره مندی در طی سال های زیاد اماده می گردد. 

از این تشک بادی در منزل نیز استفاده می شود که در اتاق خواب افراد راه اندازی شده و سطحی برای به آرامش رسیدن و خواب ایجاد می گردد. این محصول بی نظیر با داشتن رنگ روشن محبوبیت زیادی دارد و افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند. به این ترتیب می توان آن را برای افراد دیگر نیز خریداری کرد و از آن بهره مند شد. بدنه از جنس پی وی سی برزنتی با کیفیت بالا تشکیل شده است که رویه ای از جنس جیر دارد و می تواند با ایجاد لطافت و نرمی و همچنین داشتن سازگاری های لازم از جمله قابلیت ضد حساسیت و ضد تعریق مورد استفاده علاقه مندان قرار گرفته و از آن لذت برد. تشک بادی بدنه ای با ظرفیت دو نفره دارد و می تواند در بسیاری از موارد کاربرد داشته باشد. کسانی که تمایل به خرید تشک بادی بزرگ دو نفره اینتکس 64708 دارند تنها می توانند محصول را از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حملندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
مناسب خانواده و رده سنی بزرگسال
تحمل وزن بالا با بدنه سبک
وزن بسته بندی 3.4 کیلوگرم
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...