تشک بادی بزرگ با پمپ باد Intex 64763

Intex 64763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

تشک بادی بزرگ با پمپ باد Intex 64763 بهترین نمونه از محصولاتی است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. بدنه برای استفاده در شرایط مختلف سازگاری دارد و می تواند به راحتی نشیمنگاه منحصر به فردی را ایجاد سازد. چنانچه علاقه مندان به مسافرت به دنبال یک محصول بی نقص و حرفه ای هستند تا در زمان سفر بر روی آن به راحتی به استراحت بپردازند می توانند این تشک بادی را مد نظر قرار دهند و نسبت به خرید آن اقدام کنند. بدنه برای قرار گیری در موقعیت های مختلف سازگاری دارد و از بخش کف دو لایه تشکیل شده است که ضخامت زیادی را ایجاد کرده است. به همین خاطر است که در محیط بیرون از خانه به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و مشکلی از بابت سلامت بدنه برای آن ایجاد نخواهد شد.

تشک بادی بزرگ با پمپ باد Intex 64763 | اینتکس ایران

تشک بادی رویه ای موج مانند دارد که برای به آرامش رسیدن استفاده کنندگان درنظر گرفته می شود. محصول با بدنه سبک برای حمل و نقل به مکان ها مختلف آماده می باشد و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. بدنه از جنس پی وی سی با رویه مخمل است که در نتیجه می توان از آن به عنوان یک رویه نرم و لطیف یاد کرد. این دسته از محصولات برای رده سنی گوناگون ساخته شده است و برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که قصد داشتن یک محصول بی نقص و راحتی را دارند می توانند این تشک بادی بزرگ را به همراه پمپ باد از طریق سایت اینتکس ایران سفارش دهند.

خرید تشک بادی بزرگ با پمپ باد | اینتکس ایران

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...