تخت خواب بادی یک نفره intex 64122

intex 64122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره intex 64122 یک تخت بادی زیبا و خاص مناسب تمام سلیقه هاست که با رویه مخملی و مشکی رنگ طراحی و تولید شده است. این تخت بادی دارای پمپ باد برقی سرخود است که به راحتی می توان ان را راه اندازی و تخلیه باد کرد. هم چنین وجود ساک حمل در کنار این تخت بادی هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. بهره مندی از بالش بادی سرخودهم باعث شده تا شما دیگر نیاز به بالش مجزا نداشته باشید. امکان خرید و ثبت سفارش این تخت بادی با بهترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم است.

تخت خواب بادی یک نفره intex 64122 یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تخت بادی اصل اینتکس برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که با ساختاری استاندارد و طبی طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. این تخت بادی ساختاری مستطیل شکل داشته و از یک ارتفاع استاندارد برخوردار بوده تا در زمان نشستن بر روی آن و یا برخاستن به مهره های کمر مصرف کننده فشاری وارد نشود. بر روی بدنه محصول شیار های موازی تعبیه شده که یک بستر نرم و طبی با خاصیت ضدتعریق بودن برای خوابیدن شما مهیا کرده است. چرا که این بستر با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری می کند. این محصول تنها 8 کیلوگرم وزن داشته که موجب می شود به راحتی و بدون نگرانی بتوانید آن را جا به جا نمایید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تخت بادی قادر بوده وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود به صورت مداوم تحمل کند.

تخت خواب بادی یک نفره intex 64122

تخت خواب بادی یک نفره intex 64122 بر روی بدنه خود یک عدد پمپ باد برقی سرخود داشته که می توانید با استفاده از آن و در صورت اتصال به برق شهر بتوانید محصول خود را راه اندازی و یا حتی جمع اوری نمایید. همچنین این تخت بادی مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که برای جا به جایی و نگهداری اصولی از محصول بعد از تخلیه باد مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده و بستر اصلی خواب شما مجهز به روکش مخمل بوده تا یک محیط نرم را برای شما مهیا سازد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تخت خواب بادی یک نفره intex 64122 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

خرید تخت خواب بادی یک نفره مدل intex 64122

نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...