تخت خواب بادی دو نفره اصل اینتکس 64925

intex 64925

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان

تخت خواب بادی دو نفره اصل اینتکس 64925 یکی از بهترین محصولات طبی و راحتی است که تشکیل بدنه ای بزرگ و دو نفره را داده است و می تواند موقعیت دلخواهی برای افراد ایجاد سازد. تخت خواب بادی دو نفره برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد که محصولی با ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد. به طوری که می توان با خیالی آسوده این محصول را مورد استفاده قرار داد و به جای تخت خواب های مختلف آن را جایگزین کرد. این تخت خواب بادی دارای چراغ ال ای دی در ساختار خود می باشد که به عنوان یک چراغ خواب عمل می کند زمانی که چراغ روشن می شود محیط نیز نورانی می گردد و در نتیجه می تواند زیباترین حالت ممکن را ایجاد سازد. همچنین دیگر نیازی به استفاده از چراغ خواب نخواهد بود و در موقعیت های مختلف به راحتی روشن می شود.

خرید تخت بادی دو نفره اصل اینتکس مدل 64925

برخی از افراد که از تخت خواب بادی در محیط خارج از خانه استفاده می کنند و یا محصول را با خود در مسافرت به همراه دارند نیز می توانند با وجود این چراغ ال ای دی محیط را روشن کرده و دیگر نیازی به وسایل روشنایی وجود ندارد. محصول به وسیله داشتن پمپ باد برقی سرخود راه اندازی می شود که در مدت زمان کوتاه ساختار سلولی داخل خود را متورم می سازد و در نهایت برای جمع آوری نیز تورم ساختار سلولی مکیده می شود. چرا که پمپ برقی سرخود به صورت دو حالته کار می کند و قابلیت مکش باد داخل بدنه را نیز دارد. از این رو می توان بهترین موقعیت و شرایط را با داشتن آن به دست آورد که راحت ترین حالت ممکن است و دارای خصوصیات منحصر به فرد نیز می باشد که ایمن و استاندارد برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. خرید تخت خواب بادی دو نفره اصل اینتکس 64925 تنها از نمایندگی اینتکس انجام می گیرد که محصولات را با کیفیت اصل ارائه می دهد.

فروش تخت خواب بادی دو نفره اینتکس

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.3 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
 دارای چراغ LED
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...