تخت خواب بادی تک نفره سفری اینتکس 64112

intex 64112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
4,300,000
3,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تک نفره سفری اینتکس 64112 دارای پمپ باد USB با قابلیت راه اندازی با پاوربانک و آداپتور شارژر موبایل با ساختار پرتابل و رویه مخمل و ضد تعریق مناسب برای استفاده در کمپینگ و خانه می باشد. این محصول فوق العاده سبک و پرتابل بوده و جزو تخت های جدیدی است که اینتکس با پمپ باد خاص و یو اس بی آن را عرضه کرده است. قیمت عالی در کنار ارتفاع مناسب این تخت مهم ترین خصوصیاتی است که پیشنهاد می کنیم آن را از سایت اینتکس ایران خریداری کنید.

تخت خواب بادی تک نفره سفری اینتکس 64112 از سری محصولات جدید و برند اینتکس است که با کیفیت اصل و اورجینال توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. زیبایی ظاهری این محصول سبب تشکیل بهترین تخت بادی شده است که افراد زیادی علاقه به داشتن آن دارند و می توانند برای استفاده در اتاق خواب خود آن را خریداری کنند. این محصول با خصوصیات منحصر به فرد می تواند به جای تخت خواب های دیگر مورد استفاده قرار گیرد و مزیت های زیادتری نیز ایجاد کند. به همین خاطر است که با آشنایی بیش تر افراد فروش بالایی پیدا کرده است و می توان آن را با خیالی اسوده خریداری کرد. بدنه تخت خواب بادی مد نظر از ساختاری داخلی به شکل سلولی تشکیل شده است که هم نرمی و لطافت ایجاد کند و هم بتوانند طبی و منحصر به فرد باشد. این ساختار با کارکرد پمپ باد برقی سرخود متورم می شود و شروع به باد شدن می کند. در نتیجه بدنه مستحکم شده و برای استفاده آماده می گردد. 

تخت بادی تک نفره سفریاین ساختار می تواند در محیط های مختلف سطحی راحتی برای قرار گیری افراد را ایجاد کند و در نهایت موجب به آرامش رسیدن آن ها و خوابیدن در طول شبانه روز شود. از این رو بهترین گزینه از وسایل طبی و راحتی است که با برند اینتکس تولید شده است و افراد می توانند آن را به راحتی خریداری کنند. تخت خواب بادی به وسیله پمپ باد برقی سرخودی که دارد جمع آوری نیز می شود. چرا که این پمپ باد قابلیت مکش باد را نیز دارد و می تواند به سرعت باد داخل ساختار سلولی را تخلیه کند. از این رو هم قابلیت راه اندازی و تولید باد را دارد و هم می تواند باد داخل بدنه را مکش کند. از این رو محصول مورد نظر را می توان با دسترسی به برق راه اندازی کرد. جهت خرید تخت خواب بادی تک نفره سفری اینتکس 64112 به نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و آن را سفارش دهید.

تخت خواب بادی یک نفره کمپینگ اینتکس مدل 64112

 قابلیت استفادهخانگی ، کمپینگ
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ سرخود
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضدتعریق
دارای پمپ باد USB
فناوری ساخت Fiber-Tech
قابلیت راه اندازی با شارژر گوشی ، شارژر 12 ولت USB ماشین و پاور بانک
قابل راه اندازی با پمپ های باد دستی مجزا
 وزن باکس محصول : 4 کیلوگرم
دریچه های باد Air Lock
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

هنگامه رسولی

برای من سال تولید مهم بود خیلی تحقیق کردم اخرش رسیدم به این تخت بادی یک نفره که تاریخ تولید جدیدی داره قیمتشم با توجه به بازار خوب بود

460 روز پیش ارسال پاسخ
behrad bagheri

واسه کمپ و سفر واقعا جوابه پمپ باد usb داره وزنش کمه طبی ام هست فکر نمیکردم اینقد راضیم کنه

458 روز پیش ارسال پاسخ
حنا کریمی

من وسواس خرید دارم فک میکنم دو روزی باهاشون تلفنی صحبت می کردم و مشاوره میگرفتم کلی با صبر و حوصله جواب دادن اخرش این تخت خریدم که هم وقت سفر هم توی خونه بتونم ازش استفاده کنم.

375 روز پیش ارسال پاسخ
میترا حجازی

بهترین تخت بادیه که میشه واسه سفر و کمپ ازش استفاده کرد

195 روز پیش ارسال پاسخ