تخت بادی اصل اینتکس دو نفره 64478

intex 64478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان

تخت بادی اصل اینتکس دو نفره 64478 یک تخت با رویه صاف و حرارتی است که با طراحی شیک و زیبا عرضه شده است. این محصول با بهترین کیفیت ممکن ارائه شده و دو فرد بزرگسال با تحمل وزن 273 کیلوگرم می توانند از این محصول استفاده کنند. وجود پمپ باد برقی سرخود باعث می شود تا کالا به راحتی راه اندازی شود. امکان خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم می باشد.

تخت خواب بادی اصل اینتکس دو نفره 64478 بهترین گزینه برای استفاده در منزل می باشد که با داشتن خصوصیات منحصر به فرد توانسته به جای تخت خواب های فلزی و چوبی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر ایجاد سطحی طبی و راحتی که رویه آن مواح و استاندارد می باشد این محصول دارای مزیت های زیادتری نیز بوده است تا افراد با خیالی آسوده بتوانند خرید آن را انجام دهند و به عنوان یک سطح راحتی برای استفاده طولانی مدت و مداوم از آن بهره مند شوند. تخت خواب بادی مد نظر دارای بدنه ای با ساختار داخلی سلولی است که کمک به گردش هوا در داخل بافت های بدن می شود. این گردش هوا ایجاد قابلیت ضد تعریق می کند تا افراد در تمامی فصول سال به ویژه فصول گرم سال بتوانند از داشتن آن لذت ببرند و از وجود آن بهره مند شوند. به این ترتیب کسانی که دارای تعریق زیاد بدن می باشند نیز به راحتی از آن استفاده می کنند و دچار مشکل نمی شوند.

تخت بادی اینتکس دو نفره مدل 64478

این محصول به دلیل داشتن رویه ای که از بهترین الیاف تشکیل شده است دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد تا کسانی که دارای پوست های حساس می باشند نیز بدون مشکل بر روی آن حضور داشته باشند و از محصول استفاده کنند. این گونه موارد سبب شده است که افراد بتوانند کودکان را نیز بر روی تخت بادی قرار دهند و دچار مشکل نیز نشوند. تخت خواب بادی مد نظر برند و اصل است که با نام اینتکس شناخته شده است. این شرکت محصولات خود را در نهایت کیفیت و مرغوبیت ساخته است و می توان در طول عمر بالا برای استفاده مداوم آماده باشد و افراد را نیز دچار مشکل نکند. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. جهت سفارش و خرید تخت خواب بادی اصل اینتکس دو نفره 64478 به نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

تخت بادی اینتکس دو نفره رویه حرارتی

نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با روکش ساده از فوم و مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 13.7 کیلوگرم
دارای ارتفاع بلند
دارای سطح صاف
رویه کامفورت و بادوام
فوق العاده نرم و راحت
رویه حرارتی و ایده آل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...