تخت بادی یک نفره نرم اینتکس 64426

intex 64426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان

تخت بادی یک نفره نرم اینتکس 64426 جزو خاص ترین تخت های بادی اینتکس است که با رویه مشبک و ضد تعریق و همین طور پمپ باد برقی سرخود عرضه شده که با توجه به ارتقع بلند در میان تخت های بادی و همین طور ابعاد ایده آلی که دارد می توان از آن به عنوان بهترین گزینه برای خرید نام برد. ترکیب رنگ های روشن در طراحی این تخت خواب در کنار استحکام بالای ساخت این محصول از دیگر ویژگی هایی است که می توان آن را یک تخت عالی نام برد. این تخت بادی یک نفره را می توانید از اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

تخت بادی یک نفره نرم اینتکس 64426 محصولی با بدنه سازگار می باشد که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد. در نتیجه می توان از آن بهترین استفاده را به عمل آورد و از داشتن آن لذت برد. تخت بادی دارای ظرفیت تک نفره می باشد که کمک به ایجاد فضایی دلنشین می کند تا افراد بتوانند در مسافرت و گردش از آن استفاده کنند و بر روی آن بخوابند. این محصول از بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی تشکیل شده است که قابلیت های مختلف را به دنبال دارد اما رویه آن از نوع مخمل می باشد که لطافت و نرمی ایجاد کرده است و می توان از داشتن آن لذت برد. این رویه لطیف و زیبا دارای رنگ کرم نیز بوده است که تمامی افراد تمایل به استفاده کردن از آن دارند و می توانند این محصول را با قابلیت های مختلف خریداری نمایند.

تخت بادی یک نفره نرم اینتکس مدل 64426

بدنه به دلیل داشتن بهترین مواد اولیه دارای قابلیت ضد تعریق می باشد و بدون ایجاد حساسیت توانسته برای استفغاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه با بهترین بخش های تشکیل دهنده می باشد که پمپ باد نیز در داخل آن قرار دارد. در واقع محصول حاوی یک پمپ باد سرخود می باشد که در داخل بدنه کار گذاشته شده است و به صورت دو کاره کار می کند. عملکرد دو کاره محصول به این صورت است که میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی بدنه را تامین می کند و همچنین در زمان نیاز به جمع آوری محصول می تواند باد بدنه را به صورت مکش تخلیه نماید. از این رو تمامی کاربرد های لازم را دارد تا علاقه مندان بتوانند در مسافرت و گردش و یا به صورت مداوم در منزل آن را مورد استفاده قرار دهند و از آن بهره مند باشند. به این ترتیب هر یک از کسانی که به دنبال خرید با کیفیت ترین تخت بادی یک نفره نرم اینتکس 64426 می باشند از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به خرید می کنند.

خرید تخت بادی یک نفره جدید اینتکس

 نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC با رویه مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود دو کاره
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
رویه مخمل ضد تعریق
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مشبک و لوکس
قابلیت راه اندازی سریع و آسان
ساختار طبی و ضد تعریق
سری ساخت Dura Beam Deluxe
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فهیمه مبارکی

چقدر زمان میبره که بتونیم این تخت رو باد کنیم؟
تخلیه بادش به چه صورته؟
به درد استفاده تو چادر مسافرتی هم میخوره؟
ممنون میشم توضیح بدید

197 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
این محصول در کمتر از سه دقیقه راه اندازی میشه
هم راه اندازی و هم تخلیه باد هم به وسیله پمپ باد برقی سرخود بر روی خود محصول انجام میشه و نیازی به وسیله و یا پمپ مجزا ندارید.
برای استفاده داخل چادر هم نیاز دارید که یک اینورتر داشته باشید که پمپ برقی تخت رو به اون وصل کنید و محصول رو باد کنید

187 روز پیش ارسال پاسخ