تخت بادی یک نفره بالش دار intex 64132

intex 64132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان

تخت بادی یک نفره بالش دار intex 64132 یکی از بهترین مدل های تخت بادی یک نفره است که دارای بالش بادی سرخود بوده و راه اندازی فوق العاده آسانی دارد. وجود ساک حمل نیز باعث شده تا محصول را به ساده ترین شکل ممکن بتوانید حمل و نقل کنید. علاوه بر این ها امکان باد کردن و تخلیه باد محصول نیز در کمتر از سه دقیقه برای شما عزیزان فراهم است. قیمت ارزان در کنار کارایی بالا از خصوصیات خوبی است که سبب می شود از فروشگاه اینتکس ایران محصول را خریداری کنید.

تخت بادی یک نفره بالش دار intex 64132 یکی دیگر از زیباترین انواع تخت بادی طبی برای رده سنی بزرگسال بوده که با بدنه ضخیم و باکیفیت و طول عمر بالا توسط برند اینتکس طراحی و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. این تخت بادی بدنه ای باکیفیت از مرغوب ترین نوع پی وی سی داشته که در دیواره ها از پی وی سی طرح چرم استفاده شده اما بخش کف ساختاری دولایه دارد. چرا که این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. رویه محصول که در واقع بستر اصلی خواب شما بوده نیز از نوع پی وی سی با روکش مخمل طراحی شده که موجب می شود محیط خواب شما از نرمی مناسبی برخوردار شده و از سوی دیگر کمتر دچار تعریق بشوید. رویه اصلی این بخش بادی از شیار هایی موازی تشکیل شده که یک بستر مواج را برای خواب شما مهیا کرده است.

تخت بادی یک نفره بالش دار intex 64132

در واقع این نوع طراحی بدنه باعث شده تا با ایجاد امکان ازادانه گردش هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب با حد زیادی اجتناب شود. تخت بادی یک نفره بالش دار intex 64132 در لبه بالایی بستر خواب شما یک برجستگی داشته که بالش بادی محصول بوده و شما دیگر برای خواب نیاز به خرید بالش مجزا نخواهید داشت. از تخت بادی در بخش لبه بالایی خود دارای یک عدد پمپ باد برخی سرخود بوده که در اثر اتصال به برق شهر شروع به کار کرده و می تواند این محصول را راه اندازی و یا باد آن را مجدد تخلیه کند. همچنین این تخت بادی مجهز به ساک حمل نیز بوده تا برای حمل و یا نگهداری اصولی از این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تخت بادی یک نفره بالش دار intex 64132 را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران به صورت اینترنتی و یا حضوری مراجعه نمایید.

خرید تخت بادی یک نفره بالش دار مدل intex 64132

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...