تخت بادی یک نفره اینتکس intex 64116

intex 64116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,980,000 تومان
کمی صبر کنید...

در این ویدیو سعی کردیم تا به صورت کامل خصوصیات و ویژگی های تخت خواب بادی یک نفره مدل 64116 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با علم به ویژگی های این محصول بتوانید بهترین خرید را از سایت فروشگاه اینتکس ایران ثبت کنید. این کالا یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت و خواب افراد به شمار می رود و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به دنبال خرید تخت بادی یک نفره هستند همواره این محصول را هم جزو گزینه های خرید خود در نظر بگیرند.


تخت بادی یک نفره اینتکس intex 64116 یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی کمپانی بزرگ اینتکس است که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که یک تخت بادی باکیفیت یک نفره را در اختیار داشته باشید و بتوانید در منزل ، اتاق خواب ، ویلا و یا حتی محیط کار به بهترین شکل ممکن با راه اندازی سریع و آسان این محصول به استراحت بپردازید. در همین رابطه نیز باید در بخش نخست به بررسی ویژگی های جذاب این تخت خواب بپردازیم. شما می توانید مشاهده کنید که این تخت بادی دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود می باشد که به واسطه این پمپ باد شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن با اتصال آن به برق مستقیم شهری ، در بازه زمانی بسیار کوتاهی اقدام به باد کردن این محصول کنید.

تخت بادی یک نفره اینتکس intex 64116 | اینتکس ایران

دیگر ویژگی جذابی که این تخت بادی یک نفره داراست بحث وجود ساختار دو لایه است به این صورت که بخش زیرین این محصول دارای ارتفاع کمتری بوده و متصل به هم می باشند و همین مسئله سبب شده تا تحمل وزن بالای این محصول نیز برای افراد سنگین وزن هم قابل استفاده باشد. علاوه بر این مسئله تخت بادی یک نفره اینتکس intex 64116 در بخش بالایی خود به گونه ای شکل گرفته است که انگار محصول دارای بالش بادی می باشد و این عامل باعث شده تا تقریبا شما از خرید مجزای بالش نیز بی نیاز باشید. هم چنین ساختار اصلی بدنه این محصول نیز به صورت شیاردار با خطوط موازی و طولی می باشد که قطعا باعث می شود تا یک بدنه طبی ، نرم و راحت را در اختیار داشته باشید. تمام این خصوصیات در کنار رنگ بندی و طراحی جذاب این کالا و همین طور جنس بدنه ضخیمی که دارد باعث شود تا شما به راحتی بتوانید خرید و ثبت سفارش این محصول را از سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید تخت بادی یک نفره اینتکس مدل intex 64116 | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلوگرم
طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویهجیر ضد تعریق
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC
پمپدار
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 4.6 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


در این ویدیو ما سعی کردیم تا به صورت کامل جزئیات آنباکس و ویدیوهای کامل از این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با آگاهی در خصوص ویژگی های این محصول بتوانید خرید و ثبت سفارش این تخت بادی یک نفره زیبا را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود بوده و جزو تخت خواب هایی است که با اراتفاع کم روانه بازار شده اند.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...