تخت بادی کودک 2021 اینتکس intex 66810

intex 66810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک 2021 اینتکس intex 66810 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تخت خواب بادی برای رده سنی کودک بوده که فرزند شما در سنین 3 الی 6 سال بوده که توسط کارخانه اینتکس با ساختاری طبی و باکیفیت و طول عمری بالا طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ساختاری دو بخشی داشته یعنی یک محفظه استاندارد و لبه دار داشته و تشک بادی طبی داشته که در بخش داخلی این محصول قرار داده شده و محل خواب کودک به شمار می رود. این تشک بادی را می توانید به صورت مجزا در زمان سفر نیز به همراه ببرید. رویه اصلی این محصول در بخش تشک بادی کاملا مواج و طبی بوده و با ایجاد امکان گردش آزادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق کودک در زمان خواب اجتناب به عمل می اورد.

بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی تولید شده که روکشی از نوع مخمل داشته تا کودک در محیطی نرم و راحت به استراحت بپردازد. در نظر داشته باشید برای راه اندازی محصول در داخل بسته بندی تخت بادی کودک 2021 اینتکس intex 66810 یک عدد پمپ باد دستی نیز وجود داشته تا با استفاده از آن بتوانید این محصول را در زمانی کوتاه برای خواب فرزند خود راه اندازی کنید. این تخت بادی تولید جدید و سال 2021 بوده و طراحی ظاهری آن در بخش بدنه خارجی از مدل برفی برخوردار شده تا برای کودکان از جذابیت بالایی بهره مند شود. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تخت بادی کودک 2021 اینتکس intex 66810 را دارید می توانید از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن22.7 کیلوگرم
 طول 168 سانتی متر
عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریمخمل
 جنس کفمخمل دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...