تخت بادی کودک مدل یونیکورن bestway 67713

bestway 67713

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک مدل یونیکورن bestway 67713 یکی از جذاب ترین تخت های بادی سنین کودک است که امکان جدا شدن و استفاده از تشک به صورت مجزا نیز وجود دارد. رویه باکیفیت این محصول در کنار تحمل وزن ایده آلی که دارد و همین طور قابلیت استفاده در منزل و محیط خارج از خانه از مهم ترین خصوصیات این تخت بادیست. امکان راه اندازی این تخت بادی به وسیله تمامی مدل های پمپ باد محصولات بادی فراهم است. خرید و ثبت سفارش این تخت از سایت نمایندگی اینتکس ایران فراهم است.

تخت بادی کودک مدل یونیکورن محصولی ایده آل است که قابلیت جدا شدن تشک داخلی از بدنه اصلی را دارد و رویه ای مواج و ضد تعریق داشته و بدنه اصلی این محصول نیز این مزیت را در اختیار شما قرار داده است که شما بتوانید از تشک داخلی به صورت مجزا نیز استفاده کنید. این محصول با توجه به طراحی اسب تک شاخ و جذابی که دارد قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین کیفیت و کارایی می باشد.


تخت بادی کودک مدل یونیکورن bestway 67713 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تخت خواب بادی برای رده سنی 3 الی 6 سال و کودکان بوده در سال جدید میلادی توسط کارخانه بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این تخت بادی بدنه ای مستطیل شکل و ظاهری فانتزی داشته چرا که برای طراحی بخش ظاهری آن از رنگبندی شاد متناسب با روحیات کودکانه استفاده شده و ظاهر محصول بر رگفته از یک یونیکورن بوده که برای دختران محبوب و جذاب به شمار می رود. در بخش ابتدایی محصول شما می توانید عروسک بادی سرخود یونیکورن را مشاهده کرده و در بخش انتهایی نیز دم آن تعبیه شده که به عنوان تکیه گاه مورد استفاده قرار می گیرد. در دو بخش کناری محصول همچنین بال های یونیکورن وجود داشته که به عنوان حفاظ قابل استفاده بوده تا کودک در زمان خواب از تخت خود خارج نشود.

تخت بادی کودک مدل یونیکورن

تخت بادی کودک مدل یونیکورن bestway 67713 از دو بخش تشکیل شده که بخش اول آن همان بدنه تخت خواب بادی با ظاهری برگرفته از یونیکورن بوده و بخش دوم آن تشک بادی طبی و مواج محصول بوده که در قسمت داخلی قرار داده خواهد شد. این تشک بادی ساختاری مواج و نرم داشته و در بخش بالایی آن یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا کودک یک خواب راحت را با استفاده از این محصول تجربه کند. در نظر داشته باشید این محصول کاملا سبک بوده و شما می توانید در داخل منزل و یا در زمان رفتن به سفر آن را به همراه ببرید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید تخت بادی کودک مدل یونیکورن bestway 67713 را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

تخت خواب بادی کودک طرح یونیکورن

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 84 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش عروسکی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای سطح مواج موازی
 ساختار دو تکه
 دارای یک تشک مجزا
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

هدیه جوانبخش

این تخت پمپ باد داره؟ و اینکه میشه از تشکش جدا هم استفاده کرد؟

456 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

وقت بخیر برای این محصول نیاز بوده پمپ باد مجزا تهیه کنید می توانید به دسته بندی پمپ باد محصولات بادی داخل منو سایت مراجعه نمایید. ساختار محصول از دو بخش تشکیل شده و امکان استفاده از تشک بادی به صورت مجزا نیز وجود دارد.

456 روز پیش ارسال پاسخ
Azam shokri

دخترم عاشقش شد خیلی عالی و باکیفیت بود

453 روز پیش ارسال پاسخ