تخت بادی کودک مدل ماشین bestway 67714

bestway 67714

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان

تخت بادی کودک مدل ماشین bestway 67714 یکی دیگر از زیباترین انواع تخت خواب بادی برای کودکان بوده که برای استفاده رده سنی 3 الی 6 سال با طول عمر بالا و باکیفیت و جذاب توسط کمپانی بست وی طراحی و روانه بازار شده است. بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی تولید شده تا شما بتوانید با آسودگی خاطر در سال های طولانی برای فرزندان خود استفاده کنید. 

رویه این تشک بادی از خطوط موازی و ساختاری مواج برخوردار می باشد. به همین دلیل از تعریق بدن فرزند شما در زمان خواب با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول اجتناب خواهد کرد. این تشک بادی در بخش ابتدای خود دارای یک بالش بادی سرخود برای راحتی کودک در زمان خواب می باشد. بدنه اصلی این تخت خواب بادی را از بهترین نوع پی وی سی با ساختار منعطف و در عین حال مقاوم طراحی و تولید کرده اند. بخش تشک محصول نیز از نوع پی وی سی مقاوم با رویه جیر می باشد. دیواره های ماشین تشک بادی در دو بخش ابتدایی و انتهایی بلند بوده تا از کودک در زمان خواب حفاظت کند. زیرا این دیواره استاندارد از خارج شدن کودک در زمان خواب از داخل تشک بادی جلوگیری خواهد کرد. اگر شما نیز قصد خرید تخت بادی کودک مدل ماشین bestway 67714 را برای فرزند خود دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

وعخانگی
تحمل وزن60 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 58 سانتی متر
 جنس رویه  pvcبا رویه مخملی
 جنس بخش کناریpvc 
 جنس کفpvc دولایه
 پمپ-------------
نوع پمپ---------------
ساک حمل---------------
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...