تخت بادی دو نفره مشکی اینتکس intex 64440

intex 64440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,895,000 تومان

تخت بادی دو نفره مشکی اینتکس intex 64440 را هم باید جزو تخت خواب های باکیفیت شرکت اینتکس قلمداد کرد که ساختاری کاملا استاندارد داشته و همین امر باعث شده تا افراد بزرگسال بتوانند در راحت ترین حالت ممکن از این تخت بادی در طول شبانه روز استفاده کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول از نظر نوع رنگ به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و عرضه شده است که این عامل باعث شده تا محصول به راحتی کثیف نشود و ظاهری ایده آل را در اختیار شما قرار دهد. رویه اصلی این تخت بادی به صورت مخمل طراحی شده است که این رویه سبب شده تا محصول به صورت ضد تعریق شکل گیرد و بسیار نرم و راحت نیز باشد. علاوه بر این بخش های کنار این تخت بادی هم از همین جنس طراحی شده است که نشان از کیفیت بالای این تخت بادی دارد.

تخت بادی دو نفره مشکی اینتکس intex 64440 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید اشاره داشته باشیم که تخت بادی دو نفره مشکی اینتکس intex 64440 دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد به این صورت که در بازه زمانی بین 3 تا 5 دقیقه با اتصال پمپ این محصول به برق می توانید به راحتی اقدام به راه اندازی این کالا کنید. تحمل وزن این تخت بادی نیز 273 کیلوگرم خواهد بود که دو نفر برگسال سنگین وزن هم بدون نگرانی می توانند از این تخت بادی استفاده کنند. باکس بسته بندی این تخت خواب هم حدودا 10 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. تمامی این ویژگی ها در کنار نرمی و راحتی این محصول و ساختار طبی که دارد باعث شده تا بتوانید با قیمت عالی این محصول را از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید.

خرید تخت بادی دو نفره مشکی اینتکس مدل intex 64440 | اینتکس ایران

نوع تخت بادیخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...