تخت بادی دو نفره طبی اینتکس intex 64436

intex 64436

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس intex 64436 محصولی با طراحی ایده آل و در عین حال نرم و راحت می باشد که قطعا می تواند یک گزینه فوق العاده برای خرید و ثبت سفارش شما عزیزان به شمار رود. نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید به راحتی برای استفاده در طول شبانه روز با اطمینان خاطر از این تخت خواب استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این تخت خواب دارای رویه ای مخملی بوده و با بهترین کیفیت ممکن طراحی و عرضه شده است که خیال شما از این حیث راحت خواهد بود. در واقع این رویه مخملی باعث شده تا این محصول ضد تعریق باشد و شما نگران تعریق بر روی این تخت خواب نباشید. نکته مهم دیگر رنگ این تخت خواب بادی است. در واقع بخش های کناری این محصول از رنگ مشکی و رویه اصلی این تخت نیز طوسی رنگ است که ترکیب رنگی جذابی را هم شکل داده است.

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس intex 64436 | اینتکس ایران

به جز این موارد تخت بادی دو نفره طبی اینتکس intex 64436 دارای پمپ باد برقی سرخود خواهد بود که این عامل باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و در بازه زمانی بسیار کوتاهی با اتصال این تخت به برق به راحتی آن را باد کرده و از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگری که باید در رابطه با این تخت بادی به آن اشاره کنیم وجود یک بالش بادی سرخود است. در واقع ناحیه بالای این تخت به گونه ای شکل گرفته که مقداری از سطح اصلی تخت خواب بالاتر و بلندتر است و همین عامل باعث شده تا بدون نیاز به در اختیار داشتن بالش بتوانید بر روی این تخت به خواب و استراحت بپردازید. تمامی این ویژگی ها در کنار طبی بودن بدنه این محصول و همین طور قیمت ارزانی که دارد باعث شده تا بتوانید ثبت سفارش این تخت را از سایت نمایندگی اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید تخت بادی دو نفره طبی اینتکس مدل intex 64436 | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موج دار موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...