تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس intex 64460

intex 64460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,590,000 تومان

تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس intex 64460 یکی دیگر از زیباترین و در عین حال شیک ترین انواع تخت بادی دونفره طبی بوده که با بدنه ای استاندارد و طبی و ساختاری با طول عمر بالا توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این تخت بادی بدنه ای مستطیل شکل داشته و برخلاف سایر نمونه های این گروه محصول در بخش لبه بالایی خود یک تاج بادی سرخود نیز داشته که به زیبایی این کالا افزوده و از سوی دیگر می توانید در زمان نشستن بر روی تخت برای مطالعه کتاب ، تمامی فیلم ، استراحت و مواردی از این دست به این بخش تکیه دهید. این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که داشته در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و شما می توانید به سادگی آن را در یک ساک حمل قرار داده و به راحتی جا به جا کرده و یا به صورت کاملا سالم از آن نگهداری کنید.

تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس intex 64460 | اینتکس ایران

رویه اصلی این تخت بادی مواج و طرح دار بوده تا با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده اجتناب به عمل آورد. بدنه این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که از یک روکش مخمل نیز برخوردار بوده تا به راحتی شما بیفزاید. این تخت بادی لوکس در بخش لبه پایینی خود دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود نیز بوده که با استفاده از آن می توانید محصول را راه اندازی و یا آن را تخلیه کنید. این تخت بادی قادر بوده وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کرده که نشان از استحکام بدنه بالای آن دارد. برای خرید تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس intex 64460 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

خرید تخت بادی دو نفره تاجدار اینتکس مدل intex 64460 | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 79 سانتی متر (با تیکه گاه)
جنس رویه PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری PVC مخملی
جنس کف PVC دولایه
پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
 دارای تکیه گاه (پشتی) بادی
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...