تخت بادی دو رنگ بزرگ اینتکس 64136

intex 64136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
5,100,000
4,090,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو رنگ بزرگ اینتکس 64136 محصولی باکیفیت عالی است که دارای بالش بادی سرخود بوده و دارای خطوط موازی و طبی است. این تخت بادی دارای پمپ باد برقی سرخود بوده و راه اندازی و تخلیه باد محصول نیز در سریع ترین زمان ممکن و در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی می شود. این تخت بادیقابل استفاده در منزل ، محیط کار و موارد دیگر است که با بهترین قیمت از سایت فروشگاه اینتکس ایران قابل خرید است.

تخت بادی دو رنگ بزرگ اینتکس 64136 به عنوان تخت دائمی در اتاق خواب افراد مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می تواند مزیت های زیادی را ایجاد کند. به طوری که دیگر نیازی به داشتن تخت خواب های گران قیمت وجود نداشته باشد و بتوان از داشتن آن بهره مند شد. تخت بادی بدنه ای دو رنگ دارد که به نوبه خود ایجاد جذابیت می کند و در نتیجه می تواند برای خرید علاقه مندان بهترین نمونه باشد. تخت بادی محصولی بادی و راحتی است که با کیفیت بالا تولید شده است و با استفاده از مواد اولیه با دوام و سازگار تشکیل شده است. از این رو داشتن آن موجب ایجاد راحتی زیاد می شود و می تواند بهترین و کاربردی ترین موقعیت را شامل شود. این محصول بی نظیر بدنه ای بزرگ دارد که ظرفیت دو نفره داشته و به جای تخت خواب های دو نفره کاربرد دارد. به این صورت می توان خرید آن را انجام داد و از محصول نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد.

خرید تخت بادی دو رنگ بزرگ اینتکس

رویه محصول از قابلیت ضد حساسیت برخوردار می باشد ک ناشی از داشتن کیفیت اصل و اورجینال است. همچنین دارای قابلیت ضد تعریق است که به دلیل گردش هوا در بدنه محصول رخ می دهد و می توان در فصول گرم سال نیز از آن بهره مند شد. با این وجود است که مزیت های زیادی شامل حال تخت بادی شده است که افراد می توانند با خیالی آسوده آن را خریداری کنند و نسبت به استفاده طولانی مدت از محصول اقدام کرده و از داشتن ان لذت ببرند. تخت خواب بادی مد نظر رویه ای طبی و مواج دارد که بدن و ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار می دهد و می توان از آن بهره مند شد. خرید تخت بادی دو رنگ بزرگ اینتکس 64136 برای آسانی بیش تر از سایت نمایندگی اینتکس صورت می گیرد که با قیمت ارزان و کیفیت اصل و اورجینال ارائه می شود و می توان به راحتی آن را سفارش داد.

فروش تخت بادی دو رنگ اینتکس مدل 64135

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج و طبی
همراه با بالش بادی سرخود
راه اندازی در کمتر از پنج دقیقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

فردین احمدی

راه اندازی تخت چقد زمان میبره؟
با خود پمپ هم میتونیم باد تخت را خالی کنیم یا باید دستی انجام بشه؟

170 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

کل زمان راه اندازی این تخت بادی 5 دقیقه حداکثر زمان نیاز داره و پمپ باد محصول هم به گونه ای طراحی شده که با همون پمپ میتونید کار تخلیه باد و وکیوم محصول رو انجام بدید و نیاز به تهیه پمپ مجزا یا به روش دستی نیست

167 روز پیش ارسال پاسخ