تخت بادی دونفره مشکی اینتکس intex 64424

intex 64424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان

تخت بادی دونفره مشکی اینتکس intex 64424 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع تخت بادی طبی با ساختاری نرم و استاندارد و تحمل وزن بالا بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. ارتفاع اصلی این تخت خواب بادی ساختاری دو تکه داشته در زمینه نرمی و منعطف بودن بستر خواب شما تاثیر بسزایی دارد. همچنین از این بخش می توانید برای استفاده از ملحفه و روتختی و قرار دادن آن ها بر روی تخت بادی خود استفاده کنید. رنگ اصلی این تخت بادی نیز کاملا مشکی بوده تا مورد توجه تمامی سلیقه ها واقع شود.

این تخت بادی رویه از روکش مخمل داشته که موجب نرمی محل خواب شما شده و همچنین از تعریق شما در زمان خواب اجتناب به عمل می آورد. در نظر دتخت بادی دونفره مشکی اینتکس intex 64424 در لبه بالایی خود دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود بوده که شما می توانید با استفاده از این پمپ باد برقی محصول خود را راه اندازی و یا باد داخل آن را تخلیه کنید. تنها کافی بوده سیم رابط داخل پمپ برقی محصول را به پریز برق شهری وصل کرده و کلید تعبیه شده بر روی بدنه محصول را بفشارید تا تخت بادی شما باد شده و یا باد داخل آن تخلیه شود. این محصول بدنه ای مواج داشته و بخش داخلی آن ساختاری شبکه ای داشته که در طبی بودن تخت بادی تاثیر بالایی از خود نشان داده است. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تخت بادی دونفره مشکی اینتکس intex 64424 را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعرق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...