تخت بادی دونفره مشبک بست وی Bestway 67459

Bestway 67459

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان

تخت بادی دونفره مشبک بست وی Bestway 67459 از بهترین و با کیفیت ترین بدنه تشکیل شده است و می تواند قابلیت های منحصر به فردی را ایجاد سازد. این محصول بدنه ای ضخیم دارد که طول عمر بالا را شامل آن کرده است. همچنین توانسته برای استفاده در مکان های مختلف سازگاری ایجاد کند. در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی است که محصولی برای طول عمر بالا را می خواهند. این تخت خواب بادی بدنه ای با جنس پی وی سی دارد اما لایه ای مشبک شامل حال آن شده است. تخت خواب های بادی اغلب دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به رطوبت و آب نیستند به همین خاطر باید نسبت به قرار دادن آن ها در محیط های مرطوب خودداری کرد و از ریخته شدن نوشیدنی بر روی بدنه نیز جلوگیری نمود.

قیمت تخت بادی دونفره مشبک بست وی Bestway 67459 | اینتکس ایران از این رو نمی توان آن ها را شستشو داد و یا حتی با اسپری کردن و کشیدن دستمال نمدار به تمیز کردن آن اقدام کرد. اما این گزینه از محصولات جدید بست وی دارای لایه ای مشبک بر روی بدنه می باشند که می تواند رطوبت و آب را داخل خود حفظ کند و مانع از ورود آن به بافت های داخلی شود. چرا که بافت سلولی داخل تخت خواب بادی با برخورد با رطوبت و آب سست می شود و از بین می رود. در نتیجه بدنه بلا استفاده خواهد شد. خرید تخت بادی دونفره مشبک بست وی Bestway 67459 از طریق مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

تخت بادی دونفره مشبک بست وی Bestway 67459 طبی | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپدارد
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعریق
دارای بالش بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...