تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418

Intex 64418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان

تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418 یکی از پرفروش ترین سری تخت های بادی اینتکس به شمار می رود. این تخت از نظر ارتفاع هم مرتفع ترین تخت بادی تولید شده این کمپانی است و قطعا همین امر نیز دلیل دیگری بر انتخاب این محصول می باشد. هم چنین وجود پمپ باد برقی سرخود ، ساک حمل و شیوه راه اندازی ساده و آسان این محصول هم از دیگر امکانات مهم این محصول به شمار می رود. خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن برای شما عزیزان فراهم می باشد.

تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418 از سری استاندارد ترین انواع تخت خواب بادی برای استفاده تمامی سنین مخصوصا رده سنی بزرگسال بوده که توسط کارخانه اینتکس طراحی و تولید شده و در تمامی سالها همواره از محبوبیت ترین تولیدات اینتکس در میان مصرف کنندگان به شمار می رود. این تخت بادی در مقایسه با سایز نمونه های موجود در بازار از دو وجه تمایز برخوردار بوده که دلیل اول آن ارتفاع محصول به حساب می آید. در واقع تمامی نمونه های تخت بادی اینتکس ارتفاعی از حدود 33 سانتی متر تا 51 سانتی متر داشته اما ارتفاع تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418 به میزان 56 سانتی متر بوده تا تمامی سنین به راحتی بتوانند از آن استفاده کرده و هنگام برخواستن از روی بدنه محصول فشاری به ستون فقرات فرد وارد نشود. 

تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکسوجه تمایز بعدی این محصول مربوط به جنس آن بوده ؛ بدنه اصلی این تخت بادی طبی از نوع پی وی سی برزنتی بوده که تمامی این بدنه از یک روکش مخمل برخوردار شده و ساختار تخت را به صورت دولایه و کاملا ضخیم در اختیار شما قرار می دهند. از سوی دیگر این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما اگر محصول را بر روی سرامیک و مواردی از این دست قرار دادید کاملا در جای خود ثابت باقی بماند. این تخت بادی قادر بوده وزنی بالغ بر 280 کیلوگرم را به سادگی بر روی خود تحمل کرده که نشان از طول عمر بالای محصول دارد. اگر شما قصد انتخاب و خرید تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.


تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418 با روکش تمام مخمل بوده که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. گفتنی است که این محصول درحقیقت مدل دو نفره تخت خواب بادی تمام مخمل بوده که از قابلیت های بسیار مهمی همچون ضد تعرق و طبی بودن بهره می برد. شما عزیزان می توانید در کنار این کالا یک پمپ بادبرقی سرخود با قدرت بالا نیز به صورت جداگانه تهیه کنید که علاوه بر پمپاژ نمودن هوا عمل مکش را نیز انجام دهد. لازم به ذکر است این تختخواب بادی بهترین مدل در میان تخت خواب های دو نفره اینتکس بوده و با ارتفاعی کاملا استاندارد و ظاهری بسیار شیک و کیفتی فوق العاده می باشد که در میان نمونه های موجود در بازار این تخت بادی به خاطر ساختار درونی بسیار مقاوم ابریشمی خود جزوء بهترین محصولات بادی در دسته بندی تخت های بادی می باشد. همچنین از نظر ساختار بیرونی نیز کاملا مقاوم و از جنس پی وی سی باروکش مخمل تعبیه شده است. گفتنی است که در ادامه این مطلب قصد داریم تا این کالا را هرچه بیشتر مورد بررسی قرار دهیم تا افرادی که تمایل به خرید این کالای جذاب و کاربردی دارند، بتوانند به راحتی و بدون نگرانی محصول مورد نظرشان را ثبت سفارش کنند پس اگر قصد خرید این تخت خواب بادی را دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید.تخت بادی دو نفره ارتفاع 56 اینتکس

طراحی و ساختار بدنه تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418

همانطور که می دانید اولین و مهمترین نکته جهت خرید تمامی محصولات بادی نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها بوده که این تخت خواببادی مانند مدل مشابه خود به صورت مستطیلی ساخته شده که از بدنهای با لبه های بادی بهره مند می باشد همچنین ساختار بدنه بهصورت تک رنگ و یکدست تولید شده که به هیچ عنوان دچار پارگی و یا پوسیدگی در هنگام استفاده طولانی مدت نخواهد شد.گفتنی است طراحی و ساختار سطح رویه تخت بادی فوق به صورت مواج بوده که امکان پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا را به منظور جلوگیری از تعریق بالا فراهم خواهد کرد. لازم به ذکر است این نوع طراحی صورت گرفته در این تخت بادی سطح کامفورت و بسیار راحتی را ایجاد کرده تا قابلیت طبی بودن را برای مصرف کنندگان عزیز به همراه داشته باشد. همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول لایه های موازی شکل الیافی آن بوده که اصلی ترین وظیفه آن ها ایجاد استحکام بالا در برابر فشار ناشی از وزن و باد زیاد می شود.تخت بادی اینتکس مدل 64418

استفاده از بهترین مواد اولیه جهت ساخت تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418

جنس بدنه اصلی تخت بادی دو نفره طبی همانند مدل های مشابه خود از پلاستیک پی وی سی یا همان وینیل با ساختاردو لایه بوده که از دو نوع روکش جیر و طرح چرم برای بدنه اصلی استفاده شده است تا باعث افزایش ضخامت و کیفیت بدنه آن شود. این نوع جنس بدنه که مهمترین دلیل استفاده از آن حجم و وزن اندک آن ها بوده دارای انعطاف بالایی می باشد تا به راحتی در ابعاد و اندازه های بسیار کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه باعث حمل و جا به جایی راحت تر با کمترین فضای اشغال شده شود. بنابراین همانطور که گفته شد این تختخواب دارای بدنه مقاوم و دو لایه می باشد که نوع پی وی سی آن به صورت طرح چرم  طراحی شده و همچنین جنس رویه آن از وینیل دو لایه با رویه مخملی می باشد که این مخملی بودن جنس رویه قابلیت ضدتعرق و طبی بودن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد، پس در واقع می توان گفتکه ساختار درونی این تخت خواب بادی کاملا مقاوم تعبیه شده است.تخت بادی با ارتفاع 56 سانتی متر

نحوه راه اندازی و باد کردن تخت بادی دونفره مرتفع اینتکس مدل Intex 64418

گفتنی است برای راه اندازی و باد کردن این محصول به یک پمپ باد برقی دو کاره نیاز دارید که می توانید آن را به راحتی از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که این پمپ باد برقی تخت مورد نظر را در 4 دقیقه بادکرده و به دلیل داشتن قابلیت مکش باد در مدت 4 دقیقه نیز کاملا تا حد وکیوم کردن محصول بادی مورد نظر شما را تخلیه می کند. گفتنی است که به همراه این تخت خواب بادی، یک کیف برای جا به جایی آسان تر برای شما و برچسب تعمیر به صورت رایگان در مواقع آسیب دیدن محصول قرار دارد. 

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه ضد تعریق و طبی
دیواره های مخملی
دارای لایه های داخلی فایبرتک
دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
امکان راه اندازی ساده و آسان محصول
بلندترین ارتفاع در میان تخت های بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

اصغر کاردان

من این تخت رو از سال 2015 دارم واقعا باکیفیت و فوق العادست

170 روز پیش ارسال پاسخ