تخت بادی تک نفره مدل خوشخواب 64462

intex 64462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

تخت بادی تک نفره مدل خوشخواب 64462 بدنه ای سازگار و محکم دارد و از ساختاری دو تکه اما متصل به هم تشکیل شده است. به طوری که توانسته ارتفاع زیادی را ایجاد کند و در نهایت مورد پسند افراد قرار گیرد. این تخت بادی بدنه ای با ظرفیت تک نفره دارد که می تواند به صورت شخصی استفاده شود. همچنین دارای ساختاری مواج و منحصر به فرد است که بدن و ستون فقرات را در شرایط استاندارد قرار می دهد. به هر حال این محصول بی نظیر و خاص دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که می تواند سازگاری و طول عمر را رقم بزند و برای استفاده کنندگان بهترین و مناسب ترین موقعیت را ایجاد کند. با داشتن این محصول نیازی به تخت خواب های گران قیمت نیست و مزیت های بیش تری نیز نصیب استفاده کنندگان می شود. ظاهر این محصول بسیار زیبا و خاص است و در نتیجه می تواند برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب افراد نیز کاربرد داشته باشد.

 به این ترتیب تخت خواب بادی مد نظر محبوبیت زیادی دارد و می تواند با قیمت مناسب به فروش برسد. بدنه محصول ضد تعریق و ضد حساسیت است و مزیت مشبک بودن را نیز دارد. تا کسانی که از آن استفاده می کنند راحتی زیادی را تجربه کنند و دچار مشکل نشوند. بدنه مقاوم و منحصر به فرد این محصول برای استفاده تمامی رده های سنی کاربرد دارد و ایجاد راحتی کرده است. این محصول سبک و قابل حمل است که در حالت جمع آوری شده در ساک حمل قرار می گیرد و به مکان های مختلف هدایت می شود. با این وجود است که در تمامی موقعیت ها به راحتی می توان آن را با اتصال به برق راه اندازی کرد. چرا که دارای پمپ باد برقی سرخود با کارکرد دو حالته می باشد که هم تولید باد می کند و هم توان مکش باد داخل بدنه را دارد. خرید تخت بادی تک نفره مدل خوشخواب 64462 تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه مخمل
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...