تخت بادی یک نفره طبی اینتکس Comfort Plush 2023

intex 64412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
4,850,000
4,650,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس Comfort Plush 2023 جزو محبوب ترین مدل های تخت بادی یک نفره است که کمپانی اینتکس آن را تولید و روانه بازار کرده است. این تخت بادی جزو محصولات با ارتفاع بلند است که به وسیله پمپ باد برقی سرخود موجود بر روی تخت به سادگی باد می شود. جا به جایی این محصول به سادگی و در ساک حمل کالا انجام می شود. خرید و ثبت سفارش از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم است.

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس Comfort Plush 2023 تشکیل بدنه ای با کیفیت و منحصر به فرد را داده است که در نتیجه می توان ان را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. مزیت های زیادی شامل این محصول شده است که افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند و در نهایت در مکانی دلخواه مورد استفاده قرار گیرد. تخت خواب بادی برند و اصل است که توسط شرکت اینتکس تولید شده است و می توان آن را با خیالی آسوده از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کرد. محصولات برند و اصل همواره از سازگاری زیادی برخوردار می باشند تا بتوان با خیالی آسوده آن را در تمامی محیط ها مورد استفاده قرار داد و یا به عنوان یک تخت دائمی در اتاق خواب خود استفاده کرد. دیگر کاربرد این محصول استفاده به جهت تجهیز کردن باغ و ویلا و هتل می باشد که با خرید تعدادی از این محصول امکان اقامت در آن مهیا می شود. در هتل ها نیز اتاق ها دارای تخت خواب بوده اند تا افراد بر روی آن استراحت کنند.

تخت بادی یک نفره اینتکس با ارتفاع 46 سانتی متربا خرید تخت خواب های بادی مزیت های زیادی ایجاد می شود و در هزینه نیز صرفه جویی می شود. چرا که خرید این محصول نیازی به خرید تشک خوشخواب ندارد و محصول با قیمت ارزان سفارش داده می شود. در نتیجه لحظات خوشی نصیب افراد می شود و می توان از آن بهره مند شد. تخت خواب بادی مد نظر با پمپ باد برقی سرخود که در بدنه وجود دارد راه اندازی می شود که دیگر نیازی به خرید پمپ باد به صورت مجزا ندارد. در این جهت نیز در هزینه ها صرفه جویی می شود و در نهایت محصولی به صرفه برای استفاده طولانی مدت و سازگاری های لازم به دست می آید. کسانی که قصد خرید تخت بادی تکنفره اینتکس اورجینال 64412 برای استفاده در مکان های مختلف به ویژه در خانه به جای تخت خواب های گران قیمت را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

تخت بادی یک نفره مخملی اینتکس

 نوع خانگی ، سفری
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
تولید سال جدید میلادی
جا به جایی آسان محصول در ساک حمل
امکان راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
بخش های کناری و بدنه کاملا مخملی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...