تخت بادی بست وی دونفره جیر Bestway 67528

Bestway 67528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,010,000 تومان

تخت بادی بست وی دونفره جیر Bestway 67528 از سری محصولات به روز و خاص بست وی است که بدنه ای نرم و لطیف دارد که سبب جذب مخاطب شده است. محصول مورد نظر دارای سازگاری زیاد بوده است و برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و تحمل بالای بدنه نسبت به فشار وارد بر آن می توان محصول را جزو محصولات دو نفره در نظر گرفت و از آن استفاده کرد. تخت بادی بست وی رنگبندی زیبایی دارد و علاقه مندان به این رنگ را متحیر می کند. رویه محصول راحتی و طبی است و از بخش بر آمده به نام بالش بادی سرخود تشکیل شده است. بالش بادی سرخود برای به آرامش رسیدن و قرار گیری بدن به حالت استاندارد در نظر گرفته شده است و می توان نسبت به استفاده از آن اقدام کرد.

خرید تخت بادی بست وی دونفره جیر Bestway 67528 | اینتکس ایرانبدنه از طراحی حرفه ای تشکیل شده است که در تمامی موقعیت ها قادر به ایجاد راحت ترین شرایط خواهد بود. به همین خاطر است که خرید آن برای تمامی علاقه مندان به راحتی توصیه می شود. رویه جیر تخت بادی سبب ایجاد سطح ضد حساسیت شده است که محصول را برای استفاده مداوم توسط افراد مناسب کرده است. در نتیجه می توان کودکان را نیز بر روی آن قرار داد. جهت خرید تخت بادی بست وی دونفره جیر Bestway 67528 که از نهایت کیفیت برخوردار است می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور محصول را درب منزل دریافت نمایید.

تخت بادی بست وی دونفره جیر Bestway 67528 طبی | اینتکس ایران

نوعخانگی
تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه جیر
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC چند لایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
دارای ارتفاع بدنه بلند
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...