تخت بادی دو نفره اینتکس مدل DURA-BEAM PLUS

intex 64124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,950,000
4,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل DURA-BEAM PLUS جدیدترین محصول کمپانی اینتکس است که تولید سال 2023 بوده و تمامی امکانات یک تخت بادی را داراست. رویه مخمل و ضد تعریق در کنار رنگ یکدست مشکی و ایده آلی که دارد و همین طور شیوه راه اندازی آسان محصول از مهم ترین خصوصیات این تخت بادی به شمار می رود. این تخت تولید برند اینتکس بوده و با بهترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه اینتکس ایران قابل خرید و ثبت سفارش می باشد.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل DURA-BEAM PLUS یکی از بهترین محصولاتی است که به جهت ایجاد آرامش و راحتی در افراد ساخته شده است و امکان بهره مندی از آن در مکان های مختلف وجود دارد. تخت بادی سطحی طبی و راحتی را ایجاد کرده است تا افراد بر روی آن قرار گیرند و احساس خوشایندی را به دست آورند. از این رو داشتن این محصول منحصر به فرد و خاص سبب شده است که استفاده کنندگان بتوانند موقعیت دلخواهی را داشته باشند و در این موقعیت استراحت و خواب نیز داشته باشند. برای معرفی محصول می توان به ساختار بدنه اشاره کرد که تشکیل شده از بدنه ای بزرگ با ابعاد دو نفره می باشد که رویه مواج و طبی را تشکیل داده است. این رویه برای ستون فقرات را در موقعیت استاندارد قرار داده است که در نتیجه افراد بتوانند بدون آسیب و درد در این ناحیه از محصول استفاده کنند و خستگی را برطرف سازند.

تخت بادی دو نفره اینتکس مشکی رنگ در بخش بالایی محصول برآمدگی ایجاد شده است که به آن بالش بادی سرخود گفته می شود. سر و گردن نیز با وجود این بخش در موقعیت استاندارد قرار می گیرند و دچار مشکل نمی شوند و می توانند به راحتی ساعات طولانی در این موقعیت قرار گیرند. بدنه دارای پمپ باد برقی سرخود در داخل خود می باشد که با اتصال به برق شروع به کار می کند و باد تولید می کند. در داخل بدنه ساختار سلولی وجود دارد که با پر شدن باد در داخل آن ها بدنه متورم می شود و به ساختار استوار و محکم خود می رسد. به این خاطر است که نصب و راه اندازی آسانی دارد و در کم ترین زمان می توان بهترین موقعیت را به دست آورد. جهت خرید و سفارش تخت بادی دو نفره اینتکس مدل DURA-BEAM PLUS با قیمت ارزان و کیفیت بالا که ساخت شرکت اینتکس می باشد به فروشگاه بزرگ محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

تخت بادی دو نفره بالش دار اینتکس

 نوع خانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
تولید سال جدید میلادی
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

باقری

سلام ایا میشه این محصول رو همیشه و در منزل استفاده کرد

295 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

با عرض سلام و وقت بخیر
بله شما میتونید این محصول رو با خیال راحت در منزل استفاده کنید

295 روز پیش ارسال پاسخ
اکبر رحمانی

برای استفاده خواب دائم مناسبه؟

191 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

بله کاملا مناسب و ایده آله

187 روز پیش ارسال پاسخ