بسکتبال بادی اینتکس Intex 57502

Intex 57502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

بسکتبال بادی اینتکس Intex 57502 محصولی با بدنه بادی است که برای مهیا کردن موقعیت بازی و سرگرمی در محیط های آبی ساخته شده است. این محصول دارای ساختاری منحصر به فرد می باشد و برای استفاده افراد زیادی مهیج محسوب می شود. کسانی که به سمت داشتن این بسکتبال بادی جذب می شوند می توانند آن را برای استفاده در طول عمر بالا خریداری کنند و از مزیت سازگاری بالا آن نیز برخوردار شوند. این محصول تشکیل شده از یک تور بسکتبال است که ارتفاع خوبی دارد. بدنه به دلیل داشتن کیسه شن در بخش انتهایی خود ثابت و بدون تحرک بر روی سطح زمین قرار می گیرد و کارکرد خوبی خواهد داشت. در زمان استفاده از محصول و بازی با آن بدنه تکان نمی خورد و می تواند بدون تغییر موقعیت و برهم خوردن تعادل خود برای استفاده افراد آماده باشد.

قیمت بسکتبال بادی اینتکس Intex 57502 | اینتکس ایران از این رو می توان گفت که محصول بادی مورد نظر بیش ترین میزان مطلوبیت را دارد و برای بازی بسکتبال ساخته شده است. محصول در محیط های باز و یا سر پوشیده کاربرد دارد. به طوری که در هر زمان برای تفریح کودکان آماده می باشد. ضخامت بدنه زیاد می باشد و می توان با خیالی آسوده از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. بسکتبال بادی اینتکس اورجینال و اصل است که برترین نمونه از محصول با کیفیت می باشد. اگر قصد خرید بسکتبال بادی اینتکس Intex 57502 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و هزینه در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

فروش بسکتبال بادی اینتکس Intex 57502 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 97 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 208 سانتی متر
 وزن 3.7 کیلوگرم
 جنس رویهوینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس توپ وینیل دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای تعادل مناسب بر روی آب
 دارای دو عدد توپ مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...