برچسب تعمیرات بست وی bestway 62021

bestway 62021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000 تومان

برچسب تعمیرات بست وی bestway 62021 محصولی جدید از شرکت و برند بست وی می باشد که این بار این کالا را برای تعمیر انواع محصولات بادی ارائه داده است. شما می توانید مشاهده کنید که بسته بندی این محصول دارای چندین برچسب تعمیرات می باشد که قطعا نوع طراحی و ارائه این محصول به گونه ای است که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن از آن در جهت تعمیر و پوشش دادن سوراخ های ایجاد شده بر روی محصولات بادی استفاده کنید. طراحی این برچسب ها به صورت مربعی شکل است و همین عامل باعث شده تا فضای سوراخ شده و یا آسیب دیده بر روی استخرهای بادی ، انواع مبل های بادی و دیگر محصولات رایج بادی را بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ترمیم کنید.

برچسب تعمیرات بست وی bestway 62021 | اینتکس ایران

این برچسب تعمیرات یک باکس و بسته بندی سبک وزن دارد که حمل و نقل آن نیز به سادگی هر چه تمام تر انجام می شود. هم چنین شما باید دقت داشته باشید که این کالا بیشتر برای پوشش دادن سوراخ شدن های ریز و جزئی کاربرد دارد و نمی توان توقع داشت که با استفاده از این محصول آسیب های عمده و بزرگ را هم پوشش بدهید! هم چنین این کالا قیمت بسیار مناسبی هم دارد و عمده استفاده از آن نیز بر روی استخرهای بادی سایز کوچک و دیگر محصولات بادی کودک می باشد. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

خرید برچسب تعمیرات بست وی | اینتکس ایران

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 6.5*6.5 سانتی متر
 وزن 90 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 مناسب تمام محصولات بادی
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...